Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:19Det var han med läsförståelsen.
Det var han med läsförståelsen.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:24Språkfråga:
vad betyder "patte" i Fridas inlägg?
Eller alltså, vad "full patte till pärleporten" innebär förstår jag ju, men vilket ord/utryck är det hämtat ifrån?
Språkfråga:
vad betyder "patte" i Fridas inlägg?
Eller alltså, vad "full patte till pärleporten" innebär förstår jag ju, men vilket ord/utryck är det hämtat ifrån?
Quote from ellen olsson on 21 March 2010, 17:25Man kan ju undra var läsförståelseproblemen sitter...
Behöver synnerven vara inblandad?
Man kan ju undra var läsförståelseproblemen sitter...
Behöver synnerven vara inblandad?
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:40Hahaha:D
Precis, det var han med läsförståelsen haha
Dock inte Erik utan Stig.
Jag tror vi tuggade för hårt förra gången ERIK.;)
Hahaha:D
Precis, det var han med läsförståelsen haha
Dock inte Erik utan Stig.
Jag tror vi tuggade för hårt förra gången ERIK.;)
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 17:56Inte minst viktigt i språkvårdsfrågan: Vad är pluralform av "patte"?
Inte minst viktigt i språkvårdsfrågan: Vad är pluralform av "patte"?
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 18:05Pattes? (Fr);)
Pattes? (Fr);)
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 18:11Å jag som trodde att Vo2 max var en duschcreme....eller finns det en sån OXO???
Å jag som trodde att Vo2 max var en duschcreme....eller finns det en sån OXO???
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 19:49Hej Frida!
När jag menar pulströskel så menar jag gränsen där jag bildar mer mjölksyra än vad kroppen hinner transportera bort.
När jag t.ex springer ett backtest på 10 minuter så har jag upptäckt att min gräns ligger vid 178 slag. Går jag över det så
Hej Frida!
När jag menar pulströskel så menar jag gränsen där jag bildar mer mjölksyra än vad kroppen hinner transportera bort.
När jag t.ex springer ett backtest på 10 minuter så har jag upptäckt att min gräns ligger vid 178 slag. Går jag över det så
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 20:06Det är definitionen på OBLA, och om du är helt slut efter 10 minuter ligger du garanterat över den syranivån.
Det är definitionen på OBLA, och om du är helt slut efter 10 minuter ligger du garanterat över den syranivån.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 21:05Manne> Jag förstår fortfarande inte ditt inlägg även om du försöker förklara. Exakt vad är "precis exakt" högintensiv där man ligger mellan 80-100%?
Och Manne, jag har aldrig varit elit, kommer inte bli det heller. Men jag får fortfarande bättre konditi
Manne> Jag förstår fortfarande inte ditt inlägg även om du försöker förklara. Exakt vad är "precis exakt" högintensiv där man ligger mellan 80-100%?
Och Manne, jag har aldrig varit elit, kommer inte bli det heller. Men jag får fortfarande bättre konditi