Quote from Elias Engqvist on 10 August 2012, 14:40Vissa saker går inte att ladda ner från app store!
Vissa saker går inte att ladda ner från app store!
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 15:31Mackan,nu har du glidit in på träningsmängd som behövs för maraton.
Naturligtvis är det också intressant men TS, jag och flera andra är även intresserade av 10km.Jag misstänker att man klarar sig ganska bra med 3ggr i veckan 40km/vecka då.
Edit:Med måle
Mackan,nu har du glidit in på träningsmängd som behövs för maraton.
Naturligtvis är det också intressant men TS, jag och flera andra är även intresserade av 10km.
Jag misstänker att man klarar sig ganska bra med 3ggr i veckan 40km/vecka då.
Edit:Med måle
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 15:40Förresten ser jag att Boston maraton 50-54 kvaltid är 3:30,dvs i princip prick 5 min/km.
Det kan jag ha som långtidsmål om jag överlever Berlin maraton.7 års träning innan jag hamnar i den gruppen så det kanske finns en liten chans.
🙂
Förresten ser jag att Boston maraton 50-54 kvaltid är 3:30,dvs i princip prick 5 min/km.
Det kan jag ha som långtidsmål om jag överlever Berlin maraton.7 års träning innan jag hamnar i den gruppen så det kanske finns en liten chans.
🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 15:43Nu har jag för mig att Isabellah klår landets övriga damer även på milen?
Nu har jag för mig att Isabellah klår landets övriga damer även på milen?
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 15:43Intressant det där med 50-gränsen. Det kanske är magiskt för fler än bara mig. Om man vill välja ett tidsmål kanske man ska välja ett mer arbiträrt, tup sub 48:57 för att minska pressen och risken för en Bannister-effekt?
Fast AS säger ju inte att den s
Intressant det där med 50-gränsen. Det kanske är magiskt för fler än bara mig. Om man vill välja ett tidsmål kanske man ska välja ett mer arbiträrt, tup sub 48:57 för att minska pressen och risken för en Bannister-effekt?
Fast AS säger ju inte att den s
Quote from Jonny Persson on 10 August 2012, 15:45Ja men det skrev jag ju också.
Om man vill bli så snabb man kan bli på 10 km kan jag dock lova att 40 km tre gånger i veckan inte räcker. Talanglösa killar som Mo Farah och Galen Rupp tränar betydligt mycket mer än så.
Det vettigaste är alltid att anpa
Ja men det skrev jag ju också.
Om man vill bli så snabb man kan bli på 10 km kan jag dock lova att 40 km tre gånger i veckan inte räcker. Talanglösa killar som Mo Farah och Galen Rupp tränar betydligt mycket mer än så.
Det vettigaste är alltid att anpa
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 15:48Marcus: Det var Sandras inlägg jag kommenterade. Ursäkta otydligheten. Ha en bra löprunda!
Marcus: Det var Sandras inlägg jag kommenterade. Ursäkta otydligheten. Ha en bra löprunda!
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 15:49Det är rätt Mackan,ut och spring.
Vi som har talang behöver inte springa fler pass idag.
🙂Naturligtvis har jag ett ex av din superbok !
De 3ggr per vecka med 40km/h var för att komma nära 40-42 min /10km.
Om man vill uppnå sin fulla potential så blir
Det är rätt Mackan,ut och spring.
Vi som har talang behöver inte springa fler pass idag.
🙂
Naturligtvis har jag ett ex av din superbok !
De 3ggr per vecka med 40km/h var för att komma nära 40-42 min /10km.
Om man vill uppnå sin fulla potential så blir
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 15:52Jag brukar hålla med mackan om i princip allt. Men om vi pratar om att gå från 50 till 42 (var det så det formulerades i starten?) så tror då jag att det absolut inte behövs 10 mil i veckan. Jag springer maran (vilket det inte handlar om nu, jag vet) på s
Jag brukar hålla med mackan om i princip allt. Men om vi pratar om att gå från 50 till 42 (var det så det formulerades i starten?) så tror då jag att det absolut inte behövs 10 mil i veckan. Jag springer maran (vilket det inte handlar om nu, jag vet) på s
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 15:54Och förövrigt hoppas jag att Mackan svarar så att jag kan ändra mig och hålla med honom igen... 😉
Och förövrigt hoppas jag att Mackan svarar så att jag kan ändra mig och hålla med honom igen... 😉