Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 11:20Peter: Nope.... Elitsatstade som skidorienterare i min ungdom.... Tränar ungefär som skidåkarna så under uppbyggnadsperioden blev det en hel del långdistanspass både löpning och rullskidor. På läger körde vi alltid dubbla pass. Såg bara till att äta orden
Peter: Nope.... Elitsatstade som skidorienterare i min ungdom.... Tränar ungefär som skidåkarna så under uppbyggnadsperioden blev det en hel del långdistanspass både löpning och rullskidor. På läger körde vi alltid dubbla pass. Såg bara till att äta orden
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 11:41Bra skrivet Sara.
Var ej elit, men de långa passen var de överlägset bästa.
Att klara sig utan en massa tillskott tror jag stärkte mig ytterligare.
Men vi är olika.
Vi körde dock allt i ett svep.
Gärna med lite "tokrusning" mot slutet. 3-minuters elle
Bra skrivet Sara.
Var ej elit, men de långa passen var de överlägset bästa.
Att klara sig utan en massa tillskott tror jag stärkte mig ytterligare.
Men vi är olika.
Vi körde dock allt i ett svep.
Gärna med lite "tokrusning" mot slutet. 3-minuters elle
Quote from Elias Engqvist on 2 July 2010, 14:08Sitta och äta i tre timmar kan vara rätt mysigt också!
Sitta och äta i tre timmar kan vara rätt mysigt också!
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 14:14Vad rekommenderar du för mat på den typen av tre-timmarspass Christer?
Vad rekommenderar du för mat på den typen av tre-timmarspass Christer?
Quote from Elias Engqvist on 2 July 2010, 14:18Powerwalk till toa?
Powerwalk till toa?
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 15:52Robert, hade du sprungit rätt ut i skogen, så hade du inte haft något annat val än att fortsätta? Så springer man 1,5 timmar bort, så måste man springa hem igen. Tar det längre tid än 1,5 timmar, ja då får man mer träning. 🙂
Robert, hade du sprungit rätt ut i skogen, så hade du inte haft något annat val än att fortsätta? Så springer man 1,5 timmar bort, så måste man springa hem igen. Tar det längre tid än 1,5 timmar, ja då får man mer träning. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 17:00En till röst på mat, tretimmarspass, onödigt. Om det inte är grymt snabba kolhydrater hinner du ändå inte omsätta dem, och du klarar dig under alla förutsättningar på det du ätit före passet.
En till röst på mat, tretimmarspass, onödigt. Om det inte är grymt snabba kolhydrater hinner du ändå inte omsätta dem, och du klarar dig under alla förutsättningar på det du ätit före passet.
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 17:02Det lär väl vara grymt snabba kolhydrater i chokladbit, eller?
Det lär väl vara grymt snabba kolhydrater i chokladbit, eller?
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 18:00i och med att det är 60 % socker så Ja de är snabba och onyttiga...
i och med att det är 60 % socker så Ja de är snabba och onyttiga...
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 18:09Det är nog lättare att omsätta lite marbouchoklad än att tugga ned smör.
Men som vanligt är en mazarin lösningen.
Det är nog lättare att omsätta lite marbouchoklad än att tugga ned smör.
Men som vanligt är en mazarin lösningen.