Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 18:15Mazarin är mums.
Mazarin är mums.
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 18:49David: Jag testade det där med mazarin, och förstår nu varför du kör med dem. Mazariner är beroendeframkallande! Senaste 3,5h passet gick det åt 3st. Det blev ett jäkla okynnes ätande:D.
David: Jag testade det där med mazarin, och förstår nu varför du kör med dem. Mazariner är beroendeframkallande! Senaste 3,5h passet gick det åt 3st. Det blev ett jäkla okynnes ätande:D.
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 10:04Lite torkad frukt och salta rostade nötter i en påse satsar jag på på långpassen. Så får jag tillskott på både kolhydrater och salt. Slipper choklad som smälter och behöver inte bry mig om att springa förbi nån affär på vägen. Har hittills känt att det ex
Lite torkad frukt och salta rostade nötter i en påse satsar jag på på långpassen. Så får jag tillskott på både kolhydrater och salt. Slipper choklad som smälter och behöver inte bry mig om att springa förbi nån affär på vägen. Har hittills känt att det ex
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 11:12Aah... russin/jordnötter! Min favorit.
Aah... russin/jordnötter! Min favorit.
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 14:34Hem kommer man alltid MH men en bra morot kan hjälpa till att hålla önskat tempo!
Hem kommer man alltid MH men en bra morot kan hjälpa till att hålla önskat tempo!
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 11:24Okej, det började dåligt för jag hade glömt vätskebältet hemma. 🙁 Fick improvisera en annan runda, så jag slapp springa med vattenflaskor i handen. Bena var trötta och stumma från steg 1, så det tog lite längre tid än beräknat, var ute i 2:42 på 24,6 km
Okej, det började dåligt för jag hade glömt vätskebältet hemma. 🙁 Fick improvisera en annan runda, så jag slapp springa med vattenflaskor i handen. Bena var trötta och stumma från steg 1, så det tog lite längre tid än beräknat, var ute i 2:42 på 24,6 km
Quote from Linnea Olsson on 4 July 2010, 11:42M H. Bra jobbat. Det är bra med ett så pass långsamt pass. Dels att du ökar kapillärerna lättare när du springer i zon två-fart och att ta det lite lugnare när det är varmt. Synd bara att det blev strul med bältet.
Rätt. jag tror att det är lättare för d
M H. Bra jobbat. Det är bra med ett så pass långsamt pass. Dels att du ökar kapillärerna lättare när du springer i zon två-fart och att ta det lite lugnare när det är varmt. Synd bara att det blev strul med bältet.
Rätt. jag tror att det är lättare för d
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 12:07Enligt sporttracks så höll jag zon 3-fart under ung. 60% av tiden. Nu vet jag väldigt lite om var gränserna går, men jag snittade 142 i puls och har 185 som max och dryga 50 i vila. Småkuperad skogsstig mesta tiden.
Får skamset erkänna att jag haft lite
Enligt sporttracks så höll jag zon 3-fart under ung. 60% av tiden. Nu vet jag väldigt lite om var gränserna går, men jag snittade 142 i puls och har 185 som max och dryga 50 i vila. Småkuperad skogsstig mesta tiden.
Får skamset erkänna att jag haft lite
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 22:54Håller med flera andra här, för 3 timmars pass ska egentligen inte behövas ngn mat. Men om man nu är orolig eller har ätit dåligt innan och vet med sig att man troligtvis kommer bli hungrig, så lägg en liten powerbar i fickan. Själv brukar jag inte kunna
Håller med flera andra här, för 3 timmars pass ska egentligen inte behövas ngn mat. Men om man nu är orolig eller har ätit dåligt innan och vet med sig att man troligtvis kommer bli hungrig, så lägg en liten powerbar i fickan. Själv brukar jag inte kunna
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 23:05Äh, jag skall pröva mazarin nästa gång. Mmmmm...
Äh, jag skall pröva mazarin nästa gång. Mmmmm...