Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 14:47@Jörgen, visst är det ett relevant krav för alla poliser som har som väsentlig uppgift att springa ifatt buset. Men hur många är det. I dagens värld är det sannolikt lika relevant att ha tillgång till Internet med xxMbit i överföringshastighet.
Jag har
@Jörgen, visst är det ett relevant krav för alla poliser som har som väsentlig uppgift att springa ifatt buset. Men hur många är det. I dagens värld är det sannolikt lika relevant att ha tillgång till Internet med xxMbit i överföringshastighet.
Jag har
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 15:00Har inte poliser avsatt tid inom sin tjänstgörning för träning? De har det i alla fall för hund o hästträning.
Har inte poliser avsatt tid inom sin tjänstgörning för träning? De har det i alla fall för hund o hästträning.
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 18:55Jag spionerade på diskussionen för att norpa åt mig tips om att bli snabbare och kom vid läsandet på att det finns en hel del poliser som ser ut att ha ägnat för mycket tid åt att fika och för lite åt rörelse-men jag har faktiskt inte kommit mig för att f
Jag spionerade på diskussionen för att norpa åt mig tips om att bli snabbare och kom vid läsandet på att det finns en hel del poliser som ser ut att ha ägnat för mycket tid åt att fika och för lite åt rörelse-men jag har faktiskt inte kommit mig för att f
Quote from Funbeat user on 26 November 2011, 19:31Då får man en annan tjänst eftersom polisyrket är ett livstidsyrke. Det är därför att så många poliser är anställda men så få som hanterar buset.
De räknar med att ungefär en 1/3-del är ur tjänst av de anställda på grund av kurser, ledighet, sjukdomar me
Då får man en annan tjänst eftersom polisyrket är ett livstidsyrke. Det är därför att så många poliser är anställda men så få som hanterar buset.
De räknar med att ungefär en 1/3-del är ur tjänst av de anställda på grund av kurser, ledighet, sjukdomar me
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 22:16Har redan ett jobb där man måste hantera bus så det ska nog inte bli några problem.
Idag gjorde jag det, klarade löpningen!!! Nu gäller det bara att få ner tiderna ännu mer helst 45 sekunder...
1,5månad kvar nu så jag borde greja det tycker jag.
Har redan ett jobb där man måste hantera bus så det ska nog inte bli några problem.
Idag gjorde jag det, klarade löpningen!!! Nu gäller det bara att få ner tiderna ännu mer helst 45 sekunder...
1,5månad kvar nu så jag borde greja det tycker jag.
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 08:22Grattis & bra jobbat!
Grattis & bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 10:57Grattis! Klart du fixar att få ner tiden ännu mer! 🙂
Grattis! Klart du fixar att få ner tiden ännu mer! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 11:01Sedär, gick ju lätt. Var det ute eller på löpband?
Sedär, gick ju lätt. Var det ute eller på löpband?
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 13:11Jag trodde inge annat... grattis
Jag trodde inge annat... grattis
Quote from Funbeat user on 29 November 2011, 13:17Tack!
Jag sprang på band, men som sagt tycker jag det är svårare av nån anledning. Ska testa bana på fredag tänkte jag.
Vad tycker ni om uppvärmning inför ett sånt här kort med snabb löpning? Igår värmde jag upp typ 30 sekunder och det gick ju fint. Ti
Tack!
Jag sprang på band, men som sagt tycker jag det är svårare av nån anledning. Ska testa bana på fredag tänkte jag.
Vad tycker ni om uppvärmning inför ett sånt här kort med snabb löpning? Igår värmde jag upp typ 30 sekunder och det gick ju fint. Ti