Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 16:17"Anders L. Varför ropade du inte på mig i egenskap av expert? Smiley"
-Du brukar inte vara nödbedd. Välkommen (t+)
"Anders L. Varför ropade du inte på mig i egenskap av expert? Smiley"
-Du brukar inte vara nödbedd. Välkommen (t+)
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 16:19Tyvärr framgick det inte av ditt försök till förklaring 🙂
Nu gör du det igen! Är arrogant. Det är aldrig konstruktivt i en diskussion.
Försök se positivt på vad andra säger. Vi vill alla samma sak. Öka vår förståelse.
Tyvärr framgick det inte av ditt försök till förklaring 🙂
Nu gör du det igen! Är arrogant. Det är aldrig konstruktivt i en diskussion.
Försök se positivt på vad andra säger. Vi vill alla samma sak. Öka vår förståelse.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 16:28Peter: Jag har inte gjort några försök att leda något i bevis under hela denna diskussion. Jag har inte ens gjort en enkel deduktion av typen "Karl och Ada är på bryggan" alltså: "Ada är på bryggan". Jag har bara sagt saker om vad som inte logiskt följer
Peter: Jag har inte gjort några försök att leda något i bevis under hela denna diskussion. Jag har inte ens gjort en enkel deduktion av typen "Karl och Ada är på bryggan" alltså: "Ada är på bryggan". Jag har bara sagt saker om vad som inte logiskt följer
Quote from Elias Engqvist on 10 April 2010, 16:30Den mängden saker är i de flesta fall oändlig!
Den mängden saker är i de flesta fall oändlig!
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 17:00OK då Christer - att p, specifikt, inte följer från q, specifikt, eller ens från q&r&s. Det var självklart det jag menade, eftersom för alla p (utom _|_), så gäller
p |-/- en halv oändlighet med grejor...
OK då Christer - att p, specifikt, inte följer från q, specifikt, eller ens från q&r&s. Det var självklart det jag menade, eftersom för alla p (utom _|_), så gäller
p |-/- en halv oändlighet med grejor...
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 17:41Edit...
Edit...
Quote from Elias Engqvist on 10 April 2010, 18:44Att man blir blöt om fötterna följer inte logiskt från vad!
(Jag kan säga många dumheter jag)
Att man blir blöt om fötterna följer inte logiskt från vad!
(Jag kan säga många dumheter jag)
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 21:22Man gör betong av cement.
Man gör betong av cement.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 21:55Jodå Anders, jag har också läst logik och vi kan säkert sitta en hel kväll och mäta k*kar och akademiska meriter. Men det ändrar inte på faktum att du skriver en massa dynga på funbeat. Ditt i tråden femte inlägg om punkter (1) (2) och (3) är ganska svårt
Jodå Anders, jag har också läst logik och vi kan säkert sitta en hel kväll och mäta k*kar och akademiska meriter. Men det ändrar inte på faktum att du skriver en massa dynga på funbeat. Ditt i tråden femte inlägg om punkter (1) (2) och (3) är ganska svårt
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 21:56Ja äntligen en som vet något om cement å betong....!? Tack Stig..?!
Trodde själv att det var typ lika att kuta runt på dessa släta å så fina underlagen i en massa år....tänkte väl liksom tanken att ramlar man å slår skallen i så är det väl lika djävligt o
Ja äntligen en som vet något om cement å betong....!? Tack Stig..?!
Trodde själv att det var typ lika att kuta runt på dessa släta å så fina underlagen i en massa år....tänkte väl liksom tanken att ramlar man å slår skallen i så är det väl lika djävligt o