Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 17:45Precis !Hade själv en best efter mig för ett tag sen! Kan inte direkt påstå att jag var kaxig när det hände! Men efteråt blev jag stursk må ni tro(H)
Precis !Hade själv en best efter mig för ett tag sen! Kan inte direkt påstå att jag var kaxig när det hände! Men efteråt blev jag stursk må ni tro(H)
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 17:47Efteråt är det oftast adrenalinet som pratar. Och det kan ibland prata hål i huvet på en.
Efteråt är det oftast adrenalinet som pratar. Och det kan ibland prata hål i huvet på en.
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 18:30Jenny, för enkelhetens skull, ta inte nått jag säger här seriöst i framtiden. Ingen annan heller för den delen. Om jag inte säger att jag är seriös förstås, det blir nog enklast så. Det är inte lika lätt att låta sarkastisk här som i en "vanlig" konversat
Jenny, för enkelhetens skull, ta inte nått jag säger här seriöst i framtiden. Ingen annan heller för den delen. Om jag inte säger att jag är seriös förstås, det blir nog enklast så. Det är inte lika lätt att låta sarkastisk här som i en "vanlig" konversat
Quote from j sollerman on 16 October 2009, 19:04Chuck Norris skulle döda den med tummen!
Chuck Norris skulle döda den med tummen!
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 19:11Och då hade det vart en grov "overkill"
Och då hade det vart en grov "overkill"
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 19:11Jag tror att han klarar det med andedräkten.
Jag tror att han klarar det med andedräkten.
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 01:19Funkar pepparspray på hundar, blir de inte bara ännu galnare/argare, nån som har provat?
Funkar pepparspray på hundar, blir de inte bara ännu galnare/argare, nån som har provat?
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 02:47Pepparsprej är nog upp till vilken hund det är, endel skulle lägga av och endel skulle bara bli mera skogstokiga. Precis som för människor.
Pepparsprej är nog upp till vilken hund det är, endel skulle lägga av och endel skulle bara bli mera skogstokiga. Precis som för människor.
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 09:48En klassiker:
-(Med arg röst) Koppla hunden!
-Nej men den är inte farlig...
-(Med ännu argare röst) Men det är jag!!!
En klassiker:
-(Med arg röst) Koppla hunden!
-Nej men den är inte farlig...
-(Med ännu argare röst) Men det är jag!!!
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 10:29Är det nåt jag hatar när jag är ute och springer så är det lösa hundar, trots att jag ändå gillar hundar i normala fall. Folk har helt enkelt inte koll på jyckarna även om de tror det. Bästa/sämsta exemplet är när jag närmade mig lös, stor, hund och kork
Är det nåt jag hatar när jag är ute och springer så är det lösa hundar, trots att jag ändå gillar hundar i normala fall. Folk har helt enkelt inte koll på jyckarna även om de tror det. Bästa/sämsta exemplet är när jag närmade mig lös, stor, hund och kork