Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 11:02Grattis och bra jobbat! Visst är det härligt att följa ett program eftersom man hela tiden "tvingas" testa saker som man inte tror att man ska klara. Och så kommer belöningen direkt när man klarar det och hela tiden presterar mer än tidigare. Man blir så
Grattis och bra jobbat! Visst är det härligt att följa ett program eftersom man hela tiden "tvingas" testa saker som man inte tror att man ska klara. Och så kommer belöningen direkt när man klarar det och hela tiden presterar mer än tidigare. Man blir så
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 12:19Kajsa: Ja verkligen det kändes oöverstigligt tills jag insåg att intervallklockan visade på 3 min kvar. Insikten att man faktiskt har sprungit 17 och det är futtiga tre kvar och bara att nöta på en liten stund till var helt sanslös. För några veckor sedan
Kajsa: Ja verkligen det kändes oöverstigligt tills jag insåg att intervallklockan visade på 3 min kvar. Insikten att man faktiskt har sprungit 17 och det är futtiga tre kvar och bara att nöta på en liten stund till var helt sanslös. För några veckor sedan
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 13:04Hmm... jag kanske också kommer att köra det där 20-minuters nu i helgen. Siktar ju på att intervalla mig igenom Blodomloppet i Borlänge nästa tisdag och varför inte då göra det med intervallerna på nästa nivå? Hmm.. tål att tänkas på.
Hmm... jag kanske också kommer att köra det där 20-minuters nu i helgen. Siktar ju på att intervalla mig igenom Blodomloppet i Borlänge nästa tisdag och varför inte då göra det med intervallerna på nästa nivå? Hmm.. tål att tänkas på.
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 13:37Du är sååå duktig Anders! Jag är grymt imponerad av dig! 😀
Du är sååå duktig Anders! Jag är grymt imponerad av dig! 😀
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 15:36Ja kom igen Jessie! Jag har bevisat att om man klarar spinga 8 min promenera 5 min och springa 8 min igen så går det faktiskt springa 20 min om man tar det lugnt och fint och sänker tempot lite.
Ja kom igen Jessie! Jag har bevisat att om man klarar spinga 8 min promenera 5 min och springa 8 min igen så går det faktiskt springa 20 min om man tar det lugnt och fint och sänker tempot lite.
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 20:36Ja! Kom igen nu!
Ja! Kom igen nu!
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 22:49" And staaaarlady runs....."..;);)
" And staaaarlady runs....."..;);)
Quote from Bjarne Lewin on 28 May 2009, 22:57Heja Jessie (H:)
Heja Jessie (H:)
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 06:19Det är något som händer med en när man börjar springa. Det är lite svårt att sätta fingret på exakt vad det är men man börjar en sorts tävlan med sig själv. I dag klev jag upp halv fem och åt en frukost på två skivor grovt bröd med ost och skinka, ett gla
Det är något som händer med en när man börjar springa. Det är lite svårt att sätta fingret på exakt vad det är men man börjar en sorts tävlan med sig själv. I dag klev jag upp halv fem och åt en frukost på två skivor grovt bröd med ost och skinka, ett gla
Quote from Magnus Gelang on 29 May 2009, 07:07Wow Anders,,,jag är imponerad 🙂 Njut av god mat och dryck på restaurangen ikväll för det har du förtjänat 😀
Wow Anders,,,jag är imponerad 🙂 Njut av god mat och dryck på restaurangen ikväll för det har du förtjänat 😀