Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

Heja Bullen! Hur går det för dotra då?

Jo det går bra. Hon har klarat 2,4 en gång. Nu sist sprang hon nästan hela rundan, tog en liten del som hon gick.

Men som det verkar nu har hon G i idrotten,,,,,,,,,jag ropar inte hurra förrän jag har sett betyget på papper eller hört läraren säga det ra

Fan, ni är så bra.

håller med föregående talare, ni är så jävla bra! så himla roligt att läsa den här tråden och följa er. 😀

Här har det varit snålt med springandet på sista tiden, men det beror på att jag är på nya marker och "letar burkar" dvs geo-cachear hela dagarna. Dessutom har jag provat klättring utomhus idag så mina ben tänker INTE delta i något springande.. kanske int

geo-cachear? Fattar nada 😀

Själv ska jag gå en del av Kilsbergsleden (1 mil) imorgon med dottern, sen åker jag på skolresa i 3 dagar med sonen så jag räknar med att jogga igen på torsdag kväll. Kör då nivå 2 och går det lika bra som igår så satsar jag n

Geocaching
http://en.wikipedia.org/wiki/Geocaching

Skitkul faktiskt!

Orkade inte riktigt läsa allt det där på engelska. Får man alltså ledtrådar? Och så ska man hitta den där burken?

EDIT: Kollade på svenska wikipedia och länkade mig vidare så nu fattar jag nog lite mer 🙂

Geocaching är något jag själv gjort i några år. Enkelt förklarat går det ut på att vissa personer gömmer "skattgömmor" i skogen. Dessa består i sin enkelhet av en loggbok och en penna i en burk, ibland finns det några små saker som man kan byta med som ny

Och grattis till alla nybörjarjoggare, det ser ju jättebra ut! Jag skall ut i morgon igen, jag kan inte bestämma mig om det skall bli en tidig morgonrunda eller en kvällslöpa för jag skall på gamla riksarkivet och fotografera (för andra gången) och det bl