Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

Nu har du blivit en riktig träningsjunkie!
Välkommen (H)

Visst är det en härlig känsla när den förändringen kommer in i kroppen och knoppen 🙂

Grattis Anders (H:)

Det är Härligt att springa på morgonen! Men jag behöver inte gå hemifrån förrän halv 9, hade jag behövt gå upp så tidigt som du hade jag aldrig fixat det. Imponerande!

Tack för alla glada tillrop. Det är helt sjukt. När hände det här? Mitt huvud planerar om min träning automatiskt när saker kommer i vägen. Märkligt, lite skrämmande och en smula magiskt på samma gång 🙂

Jag behövde verkligen inte gå upp så tidigt men j

Aldrig i hela mitt liv har jag vaknat självmant vid 5. Då är jag mer eller mindre medvetslös 😉

Kanon Anders. (t+) Tänk bara på att hålla igen lite så att inte kroppen drar iväg före förståndet och du drar på dig skador. Lätt gjort när man blir alltmer entuastisk.

Morgonjogg är världens bästa grej! Min runda (Odenplan - Banhusbron - Karlberg - Odenplan) är knappt 6 km och den halvtimmen värderar jag högre än att sova en halvtimme till. Lätt!

Det var lite tufft att peta i sig rågbröd och sådär till frukost (men springa på tom mage är inte riktigt min grej har jag märkt) för jag har lite svårt äta sådär tidigt, vill gärna vara igång någon timme innan jag tar mig skaffning.

Men det var skönt, n

Nu tycker jag att det är belöningsdags Anders...kaffe å likör efter maten typ (Eller varför inte en liten Cognac..?) Det är du verkligen värd...Naturligtvis så kommer jag att i ett rent sympatiagerande över dina fina resultat äfvenledes göra detta..(Ja fö

Nu har jag varit ute igen. Totalt åttonde passet, tredje passet på nivå 2.
Både benhinnor och flås klarade det jättebra och jag börjar snegla lite åt nivå 3 😀