Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

Nämen, så kul det låter med geocaching! Tack, Anders, för att Du delade med Dig av det här! Litet som bookcrossing, fast för sakletare istället för bokmalar! 🙂
Tycker också att det är jättekul att läsa om Dina framsteg som nybliven löpare, Anders! Heja

Tack för det! Geocaching kan alla göra med en mycket enkel GPS-mottagare, det behövs ingen jätteavancerad sak, många telefoner klarar av detta numera också.

Jag kombinerar caching med cykling ibland. Cykla till närmaste stig/väg och sedan gå genom terrän

Wiiieeeeeeee!
Idag sprang (eller joggade då, men ändå!) jag Blodomloppet, 5km i Borlänge.
Tycker själv att tiden (35:13) var helt okej för ett förstagångsförsök på sträckan någonsin och mest stolt är jag över att jag inte behövde gå ett enda steg på hela

Jessie, amazing! (t+)

Härligt Jessie !

Grattis Jessie

Bra jobbat Jessie! 😀

målet uppnått!
Eller? Vad blir nästa grej? 🙂

Mycket bra Jessie!
Gratulerar verkligen!!!

Själv är jag ute och harvar igen, det gick så dåligt förra rundan så jag tar om den igen så jag ligger fortfarande och kör 10-minutersintervallen.

Dessutom har de j*vlarna hällt på nytt grus i spåret så det gå

Halloj alla nybörjarlöpare, här har ni en till. 🙂

Jag började den 5/3 med ett program från IForm som är i princip från soffan till 5 km på 12 veckor. Nu är jag äntligen på vecka 12 och har 3 pass kvar till 5 km eller att kunna springa i 30 min i sträck