Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 01:41Nämen, så kul det låter med geocaching! Tack, Anders, för att Du delade med Dig av det här! Litet som bookcrossing, fast för sakletare istället för bokmalar! 🙂
Tycker också att det är jättekul att läsa om Dina framsteg som nybliven löpare, Anders! Heja
Nämen, så kul det låter med geocaching! Tack, Anders, för att Du delade med Dig av det här! Litet som bookcrossing, fast för sakletare istället för bokmalar! 🙂
Tycker också att det är jättekul att läsa om Dina framsteg som nybliven löpare, Anders! Heja
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 10:09Tack för det! Geocaching kan alla göra med en mycket enkel GPS-mottagare, det behövs ingen jätteavancerad sak, många telefoner klarar av detta numera också.
Jag kombinerar caching med cykling ibland. Cykla till närmaste stig/väg och sedan gå genom terrän
Tack för det! Geocaching kan alla göra med en mycket enkel GPS-mottagare, det behövs ingen jätteavancerad sak, många telefoner klarar av detta numera också.
Jag kombinerar caching med cykling ibland. Cykla till närmaste stig/väg och sedan gå genom terrän
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 23:51Wiiieeeeeeee!
Idag sprang (eller joggade då, men ändå!) jag Blodomloppet, 5km i Borlänge.
Tycker själv att tiden (35:13) var helt okej för ett förstagångsförsök på sträckan någonsin och mest stolt är jag över att jag inte behövde gå ett enda steg på hela
Wiiieeeeeeee!
Idag sprang (eller joggade då, men ändå!) jag Blodomloppet, 5km i Borlänge.
Tycker själv att tiden (35:13) var helt okej för ett förstagångsförsök på sträckan någonsin och mest stolt är jag över att jag inte behövde gå ett enda steg på hela
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 00:36Jessie, amazing! (t+)
Jessie, amazing! (t+)
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 00:39Härligt Jessie !
Härligt Jessie !
Quote from Bjarne Lewin on 3 June 2009, 07:16Grattis Jessie
Grattis Jessie
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 08:59Bra jobbat Jessie! 😀
Bra jobbat Jessie! 😀
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 09:28målet uppnått!
Eller? Vad blir nästa grej? 🙂
målet uppnått!
Eller? Vad blir nästa grej? 🙂
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 22:07Mycket bra Jessie!
Gratulerar verkligen!!!Själv är jag ute och harvar igen, det gick så dåligt förra rundan så jag tar om den igen så jag ligger fortfarande och kör 10-minutersintervallen.
Dessutom har de j*vlarna hällt på nytt grus i spåret så det gå
Mycket bra Jessie!
Gratulerar verkligen!!!
Själv är jag ute och harvar igen, det gick så dåligt förra rundan så jag tar om den igen så jag ligger fortfarande och kör 10-minutersintervallen.
Dessutom har de j*vlarna hällt på nytt grus i spåret så det gå
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 23:35Halloj alla nybörjarlöpare, här har ni en till. 🙂
Jag började den 5/3 med ett program från IForm som är i princip från soffan till 5 km på 12 veckor. Nu är jag äntligen på vecka 12 och har 3 pass kvar till 5 km eller att kunna springa i 30 min i sträck
Halloj alla nybörjarlöpare, här har ni en till. 🙂
Jag började den 5/3 med ett program från IForm som är i princip från soffan till 5 km på 12 veckor. Nu är jag äntligen på vecka 12 och har 3 pass kvar till 5 km eller att kunna springa i 30 min i sträck