Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 07:25Tack allihopa! Det känns verkligen helt galet bra att det gick och dessutom så pass bra! 😀
Maja: Jag veeet inte riktigt vad som ska bli nästa mål, men nåt måste det ju bli, annars tappar jag liksom motivationen och sen händer ingenting alls... *vet!*
Nå
Tack allihopa! Det känns verkligen helt galet bra att det gick och dessutom så pass bra! 😀
Maja: Jag veeet inte riktigt vad som ska bli nästa mål, men nåt måste det ju bli, annars tappar jag liksom motivationen och sen händer ingenting alls... *vet!*
Nå
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 11:04Fortsätter du som du gör kommer du garanterat kunna springa 5km igen Jessie, det är jag helt säker på. Snyggt jobbat föresten!
Fortsätter du som du gör kommer du garanterat kunna springa 5km igen Jessie, det är jag helt säker på. Snyggt jobbat föresten!
Quote from Magnus Gelang on 4 June 2009, 11:25Bra jobbat Jessie och välkommen till tråden Mia.
Ikväll ska jag ut och köra ett pass på nivå 2. Om det känns bra idag så ska jag köra ett pass på nivå 3 på lördag,,,ska bli spännande att se 🙂
Bra jobbat Jessie och välkommen till tråden Mia.
Ikväll ska jag ut och köra ett pass på nivå 2. Om det känns bra idag så ska jag köra ett pass på nivå 3 på lördag,,,ska bli spännande att se 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 4 June 2009, 14:14Leta upp ett lopp till Jessie! Sen springer du PB där (det gör man ju alltid första gången) och sen måste du ju slå det BPt nästa år. HIttar du ett lopp där de publicerar resultatet på hemsidan kanske, så upptäcker du ju att det är kul både att springa de
Leta upp ett lopp till Jessie! Sen springer du PB där (det gör man ju alltid första gången) och sen måste du ju slå det BPt nästa år. HIttar du ett lopp där de publicerar resultatet på hemsidan kanske, så upptäcker du ju att det är kul både att springa de
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 14:16jessie: nästa mål är 6 km! Och sedan 7. Sedan 8. Snart är du uppe i en mil 🙂
jessie: nästa mål är 6 km! Och sedan 7. Sedan 8. Snart är du uppe i en mil 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 14:17Jessie: Borlänge kanske? http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=362044
Jessie: Borlänge kanske? http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=362044
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 14:35Evely: De publicerade faktiskt resultatet av loppet jag sprang i tisdags så där har jag ju helt klart ett PB som ska slås nästa år... 🙂 Men banan i Borlänge var så platt att det nästan var löjligt, så ett annat lopp på samma sträcka får jag nog inte PB
Evely: De publicerade faktiskt resultatet av loppet jag sprang i tisdags så där har jag ju helt klart ett PB som ska slås nästa år... 🙂 Men banan i Borlänge var så platt att det nästan var löjligt, så ett annat lopp på samma sträcka får jag nog inte PB
Quote from Bjarne Lewin on 4 June 2009, 14:43Gillade du inte att bli publicerad 🙂
Ett längre lopp då...
I forms träningsprogram som jag följde när jag började springa har ett 12 veckors program för ta sig från 30 minuter till 60 minuter sammanhängande löpning, sen behövde ju jag ngn (1-2) veck
Gillade du inte att bli publicerad 🙂
Ett längre lopp då...
I forms träningsprogram som jag följde när jag började springa har ett 12 veckors program för ta sig från 30 minuter till 60 minuter sammanhängande löpning, sen behövde ju jag ngn (1-2) veck
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 14:57Evely: Jo, jag sprang tidigare än tänkt, fast jag hade ju bestämt att OM jag inte orkade springa hela vägen så skulle jag bara intervalla mig runt istället - fast nu gick det ju bra ändå. 🙂
Inga problem med att bli publicerad. Då hade jag nog inte blogg
Evely: Jo, jag sprang tidigare än tänkt, fast jag hade ju bestämt att OM jag inte orkade springa hela vägen så skulle jag bara intervalla mig runt istället - fast nu gick det ju bra ändå. 🙂
Inga problem med att bli publicerad. Då hade jag nog inte blogg
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 15:10Norberg då? http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=415024
Kan det passa galoscherna?
Norberg då? http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=415024
Kan det passa galoscherna?