Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 13:06Heja Bullen. Själv ska jag snegla på nivå 5 och 6 och se var jag tycker att jag befinner mig.. E G E N T L I G E N och så köra vidare därifrån.
Heja Bullen. Själv ska jag snegla på nivå 5 och 6 och se var jag tycker att jag befinner mig.. E G E N T L I G E N och så köra vidare därifrån.
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 19:32Eh.. fast i verkligheten får jag hjärnsläpp och kommer på egna knasiga idéer för löpning.. som intervaller där man BARA springer när det går uppför. (H)
Kommer även på mig med att tänka att "jag borde ju köra en Cooper på löpbandet snart igen med" och "ka
Eh.. fast i verkligheten får jag hjärnsläpp och kommer på egna knasiga idéer för löpning.. som intervaller där man BARA springer när det går uppför. (H)
Kommer även på mig med att tänka att "jag borde ju köra en Cooper på löpbandet snart igen med" och "ka
Quote from Magnus Gelang on 6 June 2009, 20:31Nu har jag kört första passet på nivå 3. Kände av benhinnorna lite, men helt hanterbart. De sista 3 joggingminutrarna var långa och tunga, de sista 30 sekundrarna sprang jag på ren vilja, andningen var kajkobajko men det blir nog bättre till nästa gång.
Nu har jag kört första passet på nivå 3. Kände av benhinnorna lite, men helt hanterbart. De sista 3 joggingminutrarna var långa och tunga, de sista 30 sekundrarna sprang jag på ren vilja, andningen var kajkobajko men det blir nog bättre till nästa gång.
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 20:51Grattis Bullen! Det är just i de där minuterna då man gör det fast man inte orkar e g e n t l i g e n som man tränar på riktigt! 😉
Grattis Bullen! Det är just i de där minuterna då man gör det fast man inte orkar e g e n t l i g e n som man tränar på riktigt! 😉
Quote from Magnus Gelang on 6 June 2009, 21:22Vad bra,,,,då har jag verkligen tränat i ½-1 minut idag då 😀
Vad bra,,,,då har jag verkligen tränat i ½-1 minut idag då 😀
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 21:51Bra jobbat Bullen!
Det är ok att det går segt i början, men bara att man orkar och faktiskt inte ger upp det är strongt!Ha ett par sköna vilodagar nu och så kommer du igen på fredag. 🙂
Bra jobbat Bullen!
Det är ok att det går segt i början, men bara att man orkar och faktiskt inte ger upp det är strongt!
Ha ett par sköna vilodagar nu och så kommer du igen på fredag. 🙂
Quote from Magnus Gelang on 6 June 2009, 22:34Tack. Ja vilodagar blir det inte direkt, inte alla iallafall, men det blir ingen jogging. Imorgon blir det en rask promenad på ca 1 timma
På måndag blir det 5 km rask promenad
Tisdag blir vilodag då ska jag först jobba, sen träffa en advokat och sen gå ha
Tack. Ja vilodagar blir det inte direkt, inte alla iallafall, men det blir ingen jogging. Imorgon blir det en rask promenad på ca 1 timma
På måndag blir det 5 km rask promenad
Tisdag blir vilodag då ska jag först jobba, sen träffa en advokat och sen gå ha
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 00:34Jag hade ett katastrofalt pass idag, ingenting fungerade, det var helvete från början till slut. Benen fungerade knappt, ingen energi över huvud taget, det var ren vilja från första minut till sista. Blev två intervall först 12 min sedan 9 min men det var
Jag hade ett katastrofalt pass idag, ingenting fungerade, det var helvete från början till slut. Benen fungerade knappt, ingen energi över huvud taget, det var ren vilja från första minut till sista. Blev två intervall först 12 min sedan 9 min men det var
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 01:07Oj, jag du verkar ju ha fullt upp Bullen. Det blir inte mycket vila där inte.
Anders, va trist att det gick så tungt för dig. Du gör nog rätt i att ta cykeln nästa gång. Ibland vill kroppen bara inte och då är det inge kul att pressa heller.
Själv hade
Oj, jag du verkar ju ha fullt upp Bullen. Det blir inte mycket vila där inte.
Anders, va trist att det gick så tungt för dig. Du gör nog rätt i att ta cykeln nästa gång. Ibland vill kroppen bara inte och då är det inge kul att pressa heller.
Själv hade
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 01:56Det visade sig efter mätning att det var 10,39 km som jag gick och sprang idag. 🙂
Inte så dåligt uppskattat alltså.
Det visade sig efter mätning att det var 10,39 km som jag gick och sprang idag. 🙂
Inte så dåligt uppskattat alltså.