Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 15:24Tack, Jessica. 🙂
Det kändes ju så kul så jag bara fortsatte.
Tack, Jessica. 🙂
Det kändes ju så kul så jag bara fortsatte.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 15:33T minus 2.
Nu är det 2 dar kvar (idag inräknad) tills jag ska springa mitt första 5 km pass. 🙂Igår körde jag sista passet på träningen, det blev lite fel, men ändå ok.
Uppvärmning gå 5 min, spring 1 min, sen:
gå 2 min
spring 13 min
gå 2 min
spring 12
T minus 2.
Nu är det 2 dar kvar (idag inräknad) tills jag ska springa mitt första 5 km pass. 🙂
Igår körde jag sista passet på träningen, det blev lite fel, men ändå ok.
Uppvärmning gå 5 min, spring 1 min, sen:
gå 2 min
spring 13 min
gå 2 min
spring 12
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 18:08Det blev ingen autocross igår för regnet öste ner och blixtrade gjorde det också.
Det regnade så mycket att vår lilla park, Patton Park, blev helt översvämmad. Den lilla bäcken som normalt rinner lungt genom parken steg med 1,5-2 m och blev en forsande fl
Det blev ingen autocross igår för regnet öste ner och blixtrade gjorde det också.
Det regnade så mycket att vår lilla park, Patton Park, blev helt översvämmad. Den lilla bäcken som normalt rinner lungt genom parken steg med 1,5-2 m och blev en forsande fl
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 19:28Bra tid också Mia, under den magiska 6 min/km.
Bra tid också Mia, under den magiska 6 min/km.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 19:46Kul rapporter from over there...fortsätt Mia..:D
Kul rapporter from over there...fortsätt Mia..:D
Quote from Magnus Gelang on 11 June 2009, 21:24Bra jobbat Mia 🙂
Bra jobbat Mia 🙂
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 23:32Tack! Det känns så bra och jag svävar fram på små moln idag av lycka. (H:)
Tack! Det känns så bra och jag svävar fram på små moln idag av lycka. (H:)
Quote from Björn Eriksson on 12 June 2009, 11:36Jävlar vad duktiga ni är! (t+)
Jävlar vad duktiga ni är! (t+)
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 08:30Själv har jag tagit en liten timeout denna vecka. Vila rakt av bara för återhämtning och idag skall jag få massage. Men på måndag blir det vidare i programmet, först en repetition på 2x10 min så får vi se hur det går sedan.
Själv har jag tagit en liten timeout denna vecka. Vila rakt av bara för återhämtning och idag skall jag få massage. Men på måndag blir det vidare i programmet, först en repetition på 2x10 min så får vi se hur det går sedan.
Quote from Magnus Gelang on 13 June 2009, 22:46Hej alla.
Tråden startade med min fråga om vilket tempo dottern skulle välja när hon skulle jogga på löpbandet. Sedan har tråden utvecklats till att innehålla rapporter, frågor och tips och råd ang oss vuxna som börjat joggingträningen (tänk att dotterns
Hej alla.
Tråden startade med min fråga om vilket tempo dottern skulle välja när hon skulle jogga på löpbandet. Sedan har tråden utvecklats till att innehålla rapporter, frågor och tips och råd ang oss vuxna som börjat joggingträningen (tänk att dotterns