Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 16:34Kul att du ska sätta igång igen Anders. Jag tror du kommer märka att det kommer gå bra eller till och med bättre att springa nu efter en veckas vila. Så var det i alla fall för mig när jag tog en semestervecka mitt i programmet.
Kul att du ska sätta igång igen Anders. Jag tror du kommer märka att det kommer gå bra eller till och med bättre att springa nu efter en veckas vila. Så var det i alla fall för mig när jag tog en semestervecka mitt i programmet.
Quote from Magnus Gelang on 15 June 2009, 21:13Lycka till Anders 🙂
Lycka till Anders 🙂
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 22:14Nu orkade benen jobba igen. Flåset hade nog gått tillbaka lite men nu orkade pulsen upp igen ordentligt och kroppen fick jobba fint! Det blev först 10 minuters jogging sedan 4 min gång, därefter 8 min jogging och sedan gång igen totalt 30 minuter lite dry
Nu orkade benen jobba igen. Flåset hade nog gått tillbaka lite men nu orkade pulsen upp igen ordentligt och kroppen fick jobba fint! Det blev först 10 minuters jogging sedan 4 min gång, därefter 8 min jogging och sedan gång igen totalt 30 minuter lite dry
Quote from Magnus Gelang on 15 June 2009, 22:39Härligt jobbat Anders 😀
Härligt jobbat Anders 😀
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 22:45Bra jobbat Anders.
Synd på magknip och blåsor, men det går över. 😉
Bra jobbat Anders.
Synd på magknip och blåsor, men det går över. 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 04:00Har kännt mig nere hela dan idag. Inte haft lust med nåt och kände inte för att ge mig ut och träna ikväll. För att göra saken ännu värre var jag dessutom hungrig redan när jag gav mig iväg. 🙁
Uppvärmningen och första 15 min gick väl ok (kändes lättare
Har kännt mig nere hela dan idag. Inte haft lust med nåt och kände inte för att ge mig ut och träna ikväll. För att göra saken ännu värre var jag dessutom hungrig redan när jag gav mig iväg. 🙁
Uppvärmningen och första 15 min gick väl ok (kändes lättare
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 22:18Idag hade jag en helt underbar löprunda. Jag hade laddat min nya telefon med träningsprogramvara som loggar via telefonens gps och tar tid och dessutom med talad röst presenterar tempot varje minut och hastighet och sträcka varje kilometer.
Sedan ploppa
Idag hade jag en helt underbar löprunda. Jag hade laddat min nya telefon med träningsprogramvara som loggar via telefonens gps och tar tid och dessutom med talad röst presenterar tempot varje minut och hastighet och sträcka varje kilometer.
Sedan ploppa
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 22:23Härligt Anders, det är såna där gånger man inser varför man håller på (t+)
Härligt Anders, det är såna där gånger man inser varför man håller på (t+)
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 22:29Jag sa ju att det skulle släppa. 🙂
Va skönt att det blev så. Precis samma känsla som jag fick när jag vilat ett tag.
Det liksom bara går av sig själv och då blir det ju toppenkul igen.Grymt bra jobbat Anders. Pulsen låg ju riktigt högt så det måste än
Jag sa ju att det skulle släppa. 🙂
Va skönt att det blev så. Precis samma känsla som jag fick när jag vilat ett tag.
Det liksom bara går av sig själv och då blir det ju toppenkul igen.
Grymt bra jobbat Anders. Pulsen låg ju riktigt högt så det måste än
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 03:06Nu har jag kommit hem efter mitt sista löppass innan lördagens 5 km lopp.
Jag körde i Patton Park (800 m varv) och gick 2 varv som uppvärmning varav jag sprang sista minuten på varv 2. Sen lite stretch och sen 25 min löpning (blev kanske 26 min) i alla fa
Nu har jag kommit hem efter mitt sista löppass innan lördagens 5 km lopp.
Jag körde i Patton Park (800 m varv) och gick 2 varv som uppvärmning varav jag sprang sista minuten på varv 2. Sen lite stretch och sen 25 min löpning (blev kanske 26 min) i alla fa