Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 10:37Håll tummarna nu folks, idag går jag in på programmet igen och hoppas att svanskotan inte skriker ifrån... Tänkte köra pass 1 på nivå 5. slopar alltså att höja en nivå som jag hade tänkt göra innan jag blev skadad. Tror det är smartare så.
Rapport följer
Håll tummarna nu folks, idag går jag in på programmet igen och hoppas att svanskotan inte skriker ifrån... Tänkte köra pass 1 på nivå 5. slopar alltså att höja en nivå som jag hade tänkt göra innan jag blev skadad. Tror det är smartare så.
Rapport följer
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 10:40Bravo Jessie, kör "lagom" 🙂
Bravo Jessie, kör "lagom" 🙂
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 10:41Bravo Mia! Du är ju rena proffset ju! Jag har nog långt kvar till att orka 7 km även med stretchpauser jag springer ungefär 2 km i ett sträck nu på 14 minuter så tempo 7 min/km - inget jättetempo men jag är ganska nöjd med det faktiskt!
Nu skall jag förs
Bravo Mia! Du är ju rena proffset ju! Jag har nog långt kvar till att orka 7 km även med stretchpauser jag springer ungefär 2 km i ett sträck nu på 14 minuter så tempo 7 min/km - inget jättetempo men jag är ganska nöjd med det faktiskt!
Nu skall jag förs
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 12:16Sådärja! Då var man igång igen! 😀
En bra (?) sak med att bli gammal (?) är att minnet sviktar så förbannat. Alltså mindes jag inte när jag väl kom ut till elljusspåret om det var 3 eller 4 löpintervaller i programmet. Så jag körde fyra "baföratt vara på
Sådärja! Då var man igång igen! 😀
En bra (?) sak med att bli gammal (?) är att minnet sviktar så förbannat. Alltså mindes jag inte när jag väl kom ut till elljusspåret om det var 3 eller 4 löpintervaller i programmet. Så jag körde fyra "baföratt vara på
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 12:57Fan vad sköna ni är!
Fan vad sköna ni är!
Quote from Magnus Gelang on 18 June 2009, 13:12Bra jobbat 🙂
Bra jobbat 🙂
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 14:51Hmm... bara tre dagar kvar den här veckan och två pass kvar på nivån.
Hur skulle ni ha gjort om ni ville försöka få in dem före nästa vecka?
Ni behöver inte ta hänsyn till något midsommarfirande...
Hmm... bara tre dagar kvar den här veckan och två pass kvar på nivån.
Hur skulle ni ha gjort om ni ville försöka få in dem före nästa vecka?
Ni behöver inte ta hänsyn till något midsommarfirande...
Quote from Elias Engqvist on 18 June 2009, 14:56Jag skulle ha kört ett i morgon bitti och nästa vid 18-tiden samma dag!
Jag skulle ha kört ett i morgon bitti och nästa vid 18-tiden samma dag!
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 15:00Eh... kom igen. Jag vill ha vettiga och seriösa svar på frågan. *fyar lite på Christer*
Eh... kom igen. Jag vill ha vettiga och seriösa svar på frågan. *fyar lite på Christer*
Quote from Elias Engqvist on 18 June 2009, 15:03Jessie: "Hur skulle ni ha gjort om ni ville försöka få in dem före nästa vecka"
Christer: "Jag skulle..."
Jag skulle faktiskt gjort så!
Fy Jessie, att anklaga mig för att inte vara seriös! Jag körde dubbelpass senast igår!
Jessie: "Hur skulle ni ha gjort om ni ville försöka få in dem före nästa vecka"
Christer: "Jag skulle..."
Jag skulle faktiskt gjort så!
Fy Jessie, att anklaga mig för att inte vara seriös! Jag körde dubbelpass senast igår!