Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 22:47Grattis till dotterns framgångar Bullen! Tänker hon (och du) fortsätta jogga nu då?
Grattis till dotterns framgångar Bullen! Tänker hon (och du) fortsätta jogga nu då?
Quote from Magnus Gelang on 13 June 2009, 23:03Nej hon tänker inte fortsätta, hon tyckte det var astråkigt 😀 Men jag tänker fortsätta. Hon däremot kommer nu på frivillig basis gå på ultimate frisbee. Det testade hon ett par gånger i samband med den anpassade studiegången (ena gången ihop med mig och
Nej hon tänker inte fortsätta, hon tyckte det var astråkigt 😀 Men jag tänker fortsätta. Hon däremot kommer nu på frivillig basis gå på ultimate frisbee. Det testade hon ett par gånger i samband med den anpassade studiegången (ena gången ihop med mig och
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 23:43Kul att du tänker fortsätta bullen. 🙂
Och kul att dottern har hittat nån form av idrott hon gillar. Löpning kan ju inte passa alla. Kanske kommer hon tycka att det är kul igen om hon ser att det går framåt för dig. Eller så blir det töntigt när morsan
Kul att du tänker fortsätta bullen. 🙂
Och kul att dottern har hittat nån form av idrott hon gillar. Löpning kan ju inte passa alla. Kanske kommer hon tycka att det är kul igen om hon ser att det går framåt för dig. Eller så blir det töntigt när morsan
Quote from Magnus Gelang on 14 June 2009, 19:36Jogging-träningspass 12 🙂 Min plan var ju att jogga med Tosca (storhunden) här på hemmaplan i fredags. Men så blev jag ju lite risig i magen så det blev ingen jogging. Sen var ju planen att jogga med Tosca igen idag inne i stan, men då skulle hon ju liks
Jogging-träningspass 12 🙂 Min plan var ju att jogga med Tosca (storhunden) här på hemmaplan i fredags. Men så blev jag ju lite risig i magen så det blev ingen jogging. Sen var ju planen att jogga med Tosca igen idag inne i stan, men då skulle hon ju liks
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 19:41Snyggt jobbat både Bullen och dotter. (Och hunden, förstås.) (t+)
Snyggt jobbat både Bullen och dotter. (Och hunden, förstås.) (t+)
Quote from Magnus Gelang on 14 June 2009, 20:54Hehe tack tack 🙂 Hunden är helt slut,,,mest mentalt tror jag,,,först av att vara i stan (vi bor ju på landet) och dels av att lillmatte var med och cyklade (=konstigt) och så börjar dessutom stormatte springa mitt i alltihopa,,,snacka om att inte fatta
Hehe tack tack 🙂 Hunden är helt slut,,,mest mentalt tror jag,,,först av att vara i stan (vi bor ju på landet) och dels av att lillmatte var med och cyklade (=konstigt) och så börjar dessutom stormatte springa mitt i alltihopa,,,snacka om att inte fatta
Quote from Elias Engqvist on 14 June 2009, 20:55Å ffa - inte kissa på 4,3 km - vilken påfrestning!
Å ffa - inte kissa på 4,3 km - vilken påfrestning!
Quote from Magnus Gelang on 14 June 2009, 20:59Hehe jo då det fick hon,,,,men bara inte de delarna som jag joggade 🙂
Hehe jo då det fick hon,,,,men bara inte de delarna som jag joggade 🙂
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 06:51Bravo bullen!
Jag skall, efter en veckas vila, nu gå igång igen med joggandet. Det känns som om min kropp återhämtat sig från en viss nednötning, jag har också varit på Achelois-praktiken och blivit rejält masserad (fortfarande mör) och blivit lite skäll
Bravo bullen!
Jag skall, efter en veckas vila, nu gå igång igen med joggandet. Det känns som om min kropp återhämtat sig från en viss nednötning, jag har också varit på Achelois-praktiken och blivit rejält masserad (fortfarande mör) och blivit lite skäll
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 11:31Jag promenerar på och svär över svanskotan mest... vill också tillbaka på joggingprogrammet, men förnuftet säger att jag borde vänta åtminstone en halv vecka till... suck.
Jag promenerar på och svär över svanskotan mest... vill också tillbaka på joggingprogrammet, men förnuftet säger att jag borde vänta åtminstone en halv vecka till... suck.