Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

Precis som Anders säger, gräm dej inte över missade pass och framför allt, försök INTE ta igen missad träning senare. Då kommer skadorna och olusten som ett brev på posten.

Ehm.. vi tar det här en gång till.

Jag har inget som helst dåligt samvete när jag inte tränar.

Jag grämer mig aldrig över missade träningspass om det inte är ett unikt sådant (typ kurs eller nåt?) som inte går att ta nån annan dag.

Risken för överträni

Ja, sätt igång nu! 😉

Nu har jag varit ute. Körde nivå 3 och det kändes så himla bra,,,jag var trött men det var en positiv trötthet 🙂

Härligt, Bullen! (t+)

Bullen! Vad bra! Helt lysande!

Midsommarafton firades.. i elljusspåret! 😉

Pass nummer 2 på nivå 5. Dvs 8 - 5 - 8 - 5 - 8 (ja, jag vet att jag bara behöver springa två åttor enligt schemat men.. (H) )

Tog mig lite drygt 4km på de 34 minuter som intervallerna pågick. Två första åttorn

Lysande Jessie!

Själv gav jag mig ut med förutsättningen att köra min vanliga runda med två stycken 10 minutersintervall men det blev faktiskt inte riktigt så. I stället öppnade sig himlens portar precis när jag började springa, det formligen vräkte ner

Trist på regnet Anders, men bra jobbat ändå.

Kul att det går bra för dig med Jessie. Efter det där passet var du helt klart värd massor av glass. 🙂

Just nu sitter jag och äter min frukost i Arla morgonstud och gör mig redo för loppet som går om 1h 20

Lycka till Mia! Det kommer säkert bli ett himla bra lopp!