Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 21:28Jag är för feg för att ge mig på det i år. Det får bli midnattsloppet nästa år i stället 🙂
Jag är för feg för att ge mig på det i år. Det får bli midnattsloppet nästa år i stället 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 21:42Jag velar lite fortfarande, men om jag inte anmäler mig snart så är det väl försent...
Gillar inte den nya bansträckningen bara (inte för att jag vet om jag orkat med den gamla heller iofs...).
Jag velar lite fortfarande, men om jag inte anmäler mig snart så är det väl försent...
Gillar inte den nya bansträckningen bara (inte för att jag vet om jag orkat med den gamla heller iofs...).
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 21:56Jasså e det en jobbigare ban sträckning än vad det brukar vara?
Har iof aldrig sprungit men ska göra det i år,startade min löp karriär för bara 2 mån sen.innan dess sprang jag knappt till bussen så det kan ju sluta hur som helst....men jag lunkar runt i m
Jasså e det en jobbigare ban sträckning än vad det brukar vara?
Har iof aldrig sprungit men ska göra det i år,startade min löp karriär för bara 2 mån sen.innan dess sprang jag knappt till bussen så det kan ju sluta hur som helst....men jag lunkar runt i m
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 22:07Hallå där på sig Stefan...å välkommen i kutar-gänget..!
Hoppas nu bara att du har tid och ork att lufsa runt kanske lite mera än vad du är van vid innan loppet. Ja då tror jag att du kommer att tycka att det blir en bra myche underbarare upplevelse för di
Hallå där på sig Stefan...å välkommen i kutar-gänget..!
Hoppas nu bara att du har tid och ork att lufsa runt kanske lite mera än vad du är van vid innan loppet. Ja då tror jag att du kommer att tycka att det blir en bra myche underbarare upplevelse för di
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 07:43I går hade jag ett skönt flyt och lite bättre tempo på mina "nästan fyra km" eller snarare 3.55 km eftersom jag kroknade lite. Idag har jag lite känningar från höfterna framför allt den högra.
Några tips på vad man skall göra. Det liksom spänner och gör
I går hade jag ett skönt flyt och lite bättre tempo på mina "nästan fyra km" eller snarare 3.55 km eftersom jag kroknade lite. Idag har jag lite känningar från höfterna framför allt den högra.
Några tips på vad man skall göra. Det liksom spänner och gör
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 07:45Stefan! Bra gjort, jag startade för 3 mån sedan (när denna vecka är över firar jag 12 veckor i spåret) och visst är det härligt. Jag tror mig inte om att kunna springa eller ens jogga mycket lätt 10 km ännu men jag har som mål att delta nästa år och ha ku
Stefan! Bra gjort, jag startade för 3 mån sedan (när denna vecka är över firar jag 12 veckor i spåret) och visst är det härligt. Jag tror mig inte om att kunna springa eller ens jogga mycket lätt 10 km ännu men jag har som mål att delta nästa år och ha ku
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 14:36Den här veckan tänker jag bygga om level 6 till två pass med 10 - 3 - 10 och avsluta med ett 25 minuters joggingpass.
Men idag är det simning på programmet eftersom mina skrapsår nu ÄNTLIGEN läkt tillräckligt för att jag ska kunna bada med dem igen! 😀
Den här veckan tänker jag bygga om level 6 till två pass med 10 - 3 - 10 och avsluta med ett 25 minuters joggingpass.
Men idag är det simning på programmet eftersom mina skrapsår nu ÄNTLIGEN läkt tillräckligt för att jag ska kunna bada med dem igen! 😀
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 16:15Hej igen allihopa
Jag springer/går ca 3 ggr i veckan nu.Blev anmäld av jobbet till midnattsloppet och då var det inte mer med det än att börja träna 🙂
Första gången kom jag nog inte mer än2-300 meter innan fötter och ben värkte men det går sakta framåt..
Hej igen allihopa
Jag springer/går ca 3 ggr i veckan nu.Blev anmäld av jobbet till midnattsloppet och då var det inte mer med det än att börja träna 🙂
Första gången kom jag nog inte mer än2-300 meter innan fötter och ben värkte men det går sakta framåt..
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 18:04Häftigt att du nappade på jobbets bete Stefan....kör nu bara på i lugnan ro så kommer du att ta dig runt Midnattsloppet som inkentinken....Å sen tror jag faktiskt att du är fast i långkutar-träsket....hehehe.. Smyger ut på nätterna för att köra några extr
Häftigt att du nappade på jobbets bete Stefan....kör nu bara på i lugnan ro så kommer du att ta dig runt Midnattsloppet som inkentinken....Å sen tror jag faktiskt att du är fast i långkutar-träsket....hehehe.. Smyger ut på nätterna för att köra några extr
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 19:12kul tråd det hära...å lycka till Anders,å ni andra med...
har själv börjat springa,har ochså skaffat mig en pulsklocka..
jag springer i ett spår som heter röjsöspåret,ligger i sollentuna,edsberg..rösjöloppet går där...
jag försöker att springa 3 dagar
kul tråd det hära...å lycka till Anders,å ni andra med...
har själv börjat springa,har ochså skaffat mig en pulsklocka..
jag springer i ett spår som heter röjsöspåret,ligger i sollentuna,edsberg..rösjöloppet går där...
jag försöker att springa 3 dagar