Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

Jättebra Bullen....de där extra visar ju oxså att du VILL något å inte bara kör slaviskt efter programmet. Skitkul läsning. Kör på nu bara å så akterseglar du Anders så att han tar tag i sin träning ännu hårdare...hehehe;)

Bravo Bullen! Du går raskt frammåt! Visst är det roligt när man upptäcker man har kraft kvar efter man gjort något som bara för någon vecka sedan innebar man hade blodsmak i munnen medan man sprang och ont efteråt!

I dag utökade jag min runda. En extra u

Kul Bullen.
Hoppas nivå 4 ska gå bra den också.

Bra jobbat Anders. Löparruset kommer ju bara på vissa pass, men eftersom man vet att det kommer komma igen är det ju något att längta till.

Själv ska jag ge mig ut på en morgonrunda imorgon, vi får väl se

Bara för att man ska på FB-träff i Gbg betyder ju inte det att man gör avsteg från programmet. Började alltså dagen med frukost i strålande sol på en västkustbalkong och sen ut och springa. Evvlans slinga att vara kuperad dock - antingen uppför eller nedf

Bra Jessie, ibland är det bra att man har ett pannben när de andra benen inte vill längre. 😉

Jag gjorde något som för mig är mycket ovanligt, nämligen en frivillig morgonrunda kl 8:30.
Jag kom tyvärr inte upp så tidigt så det var redan +24 grader varmt

har nu börjat ge mig på 5.6 km spåret...i stället för att springa hela vägen,har jag delat upp det i gång å löpning...så att mina senor å ligament hinner inte skadas,de hinner inte riktigt med konditionsökningen.
jag gick 4 minuter å 30 sekunder,sprang 5

Vill bara säga att jag fick reda på av "den där som bor närmast den evvlans backiga slingan" att spåret är 2,5km långt och inte 2 som JAG trodde. Så det betyder att jag nu masat mig ner under 7min/km-tempot till och med i ett kuperat spår! (V)

Kul Jessie.

Nu har jag kört första gången på nivå 4 (3 min jogg, 1,5 min gång, 5 min jogg, 2,5 min gång, 3 min jogg, 1,5 min gång, 5 min jogg).

Kändes bra. Jag var riktigt trött efteråt, men det var en positiv trötthet. Sammanlagt med min uppvärmning och nedvarvning

Människokroppen är en förunderlig och fantastisk maskin, eller hur?