Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 21:08Angående tidigare fråga om intervallklocka - en del lite dyrare pulsklockor har sådan funktion har jag hört, tror både Polar och Suunto har det på sina finare verk men de kostar en slant.
När jag sprang de korta intervallen använde jag nedräkningen på m
Angående tidigare fråga om intervallklocka - en del lite dyrare pulsklockor har sådan funktion har jag hört, tror både Polar och Suunto har det på sina finare verk men de kostar en slant.
När jag sprang de korta intervallen använde jag nedräkningen på m
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 21:38Jag använder min mobil helt enkelt. På den kan man ställa in 5 larm samtidigt så jag bara räknar fram tiderna, t.ex. om jag börjar 10:00 och ska springa 10-3-10 etc så ställer jag in ett larm på 10:10 och ett på 10:13, 10:23, 10:26 och 10:36.
Om jag vill
Jag använder min mobil helt enkelt. På den kan man ställa in 5 larm samtidigt så jag bara räknar fram tiderna, t.ex. om jag börjar 10:00 och ska springa 10-3-10 etc så ställer jag in ett larm på 10:10 och ett på 10:13, 10:23, 10:26 och 10:36.
Om jag vill
Quote from Magnus Gelang on 30 June 2009, 22:39Anders: Misstänker att ditt svar var till mig? Jag tror att jag tidigare i tråden (eller i annan tråd) frågat om timer.
Nu använder jag ett tidtagarur för 179 kr från Clas Ohlsson. Det fungerar helt ok.
Enda gången det inte fungerar helt bra är när jag ha
Anders: Misstänker att ditt svar var till mig? Jag tror att jag tidigare i tråden (eller i annan tråd) frågat om timer.
Nu använder jag ett tidtagarur för 179 kr från Clas Ohlsson. Det fungerar helt ok.
Enda gången det inte fungerar helt bra är när jag ha
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 22:43Pssst, Bullen. Inte för att vara sån men.. jag har ALLTID hunden med mig och det funkar ändå... 😉
Jag har köpt mig ett sånt där bälte att fästa hunden i så jag inte måste hålla i kopplet. Funkar skitbra och faktum är att hon drar MINDRE i den än om jag
Pssst, Bullen. Inte för att vara sån men.. jag har ALLTID hunden med mig och det funkar ändå... 😉
Jag har köpt mig ett sånt där bälte att fästa hunden i så jag inte måste hålla i kopplet. Funkar skitbra och faktum är att hon drar MINDRE i den än om jag
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 22:47Bullen, bullen... inom en snar framtid kommer du BEHÖVA klockan för då börjar du med korta och långa intervaller, fartlek och annat märkligt. Du har nämligen börjat gå ned dig i löparträsket nu MUAHAHAHA
Bullen, bullen... inom en snar framtid kommer du BEHÖVA klockan för då börjar du med korta och långa intervaller, fartlek och annat märkligt. Du har nämligen börjat gå ned dig i löparträsket nu MUAHAHAHA
Quote from Magnus Gelang on 30 June 2009, 23:03Jessie: Ja så länge vi inte möter andra hundar så håller hon sig jättefint brevid mig. Men kommer det andra hundar så vill hon hälsa (älskar andra hundar och bråkar inte med nån), och då drar hon nåt vansinnigt, hoppar och skäller.
Vi håller på att jobba
Jessie: Ja så länge vi inte möter andra hundar så håller hon sig jättefint brevid mig. Men kommer det andra hundar så vill hon hälsa (älskar andra hundar och bråkar inte med nån), och då drar hon nåt vansinnigt, hoppar och skäller.
Vi håller på att jobba
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 23:06Jag sätter inget larm alls utan håller bara koll på min pulsklocka hur pulsen ligger till och hur länge jag hållit på. Visst kan det bli några sekunder över eller ända upp till en halv minut ibland, men det tycker jag är ok.
Idag blev det morgonrunda för
Jag sätter inget larm alls utan håller bara koll på min pulsklocka hur pulsen ligger till och hur länge jag hållit på. Visst kan det bli några sekunder över eller ända upp till en halv minut ibland, men det tycker jag är ok.
Idag blev det morgonrunda för
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 23:09Bullen: Godis? *tsk, tsk* Peta till henne lite i sidan istället à la Cesar Millan (han på TV du vet?) och fokusera framåt bara, samt jogga på.
Att visa tydligt att du ignorerar den andra hunden och att NI ska fortsätta i samma tempo och riktning oavsett
Bullen: Godis? *tsk, tsk* Peta till henne lite i sidan istället à la Cesar Millan (han på TV du vet?) och fokusera framåt bara, samt jogga på.
Att visa tydligt att du ignorerar den andra hunden och att NI ska fortsätta i samma tempo och riktning oavsett
Quote from Magnus Gelang on 30 June 2009, 23:34Nja jag kör nog med godis, det har blivit klart bättre sedan vi började träna detta. Och ja det funkar bättre även de gånger jag inte har med mig godis då ska jag väl tillägga 🙂
Men ja i övrigt kör jag med att vi ska framåt på vår planerade rutt, inget
Nja jag kör nog med godis, det har blivit klart bättre sedan vi började träna detta. Och ja det funkar bättre även de gånger jag inte har med mig godis då ska jag väl tillägga 🙂
Men ja i övrigt kör jag med att vi ska framåt på vår planerade rutt, inget
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 02:38Den här veckan blir det ett avsteg från C25K-programmet. Dels för att jag sprungit 5km igår i och med sommarutmaningen och dessutom ska jag springa 5km i Engelbrektslöpet på fredag (!) med så nu blir det löpvila fram tills dess.
Men hmmm.. vänta nu? Om j
Den här veckan blir det ett avsteg från C25K-programmet. Dels för att jag sprungit 5km igår i och med sommarutmaningen och dessutom ska jag springa 5km i Engelbrektslöpet på fredag (!) med så nu blir det löpvila fram tills dess.
Men hmmm.. vänta nu? Om j