Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 00:27Idag (eller okej då.. ser man på klockan så igår då..) blev det inget springande av. Vaden gnäller och jag ska dela ut tidningar om 1½ timme så det måste finnas lite vad över att springa i trappor med tänkte jag. Dör den inte av DET så tänker jag dock kör
Idag (eller okej då.. ser man på klockan så igår då..) blev det inget springande av. Vaden gnäller och jag ska dela ut tidningar om 1½ timme så det måste finnas lite vad över att springa i trappor med tänkte jag. Dör den inte av DET så tänker jag dock kör
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 03:20Kom just hem efter en svettig kvällsrunda. Började gå kl 20 och då var det fortfarande 27 grader varmt ute. När vi kom hem nyss hade det sjunkit till 25 grader och nu var det nästan mörkt ute (kl 21).
Dagens tur blev som gårdagens morgonpass (nästan):
12
Kom just hem efter en svettig kvällsrunda. Började gå kl 20 och då var det fortfarande 27 grader varmt ute. När vi kom hem nyss hade det sjunkit till 25 grader och nu var det nästan mörkt ute (kl 21).
Dagens tur blev som gårdagens morgonpass (nästan):
12
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 07:43Roland: Lysande med nya spåret och ta det lugnt. Jag har sprungit nu i tre månader och jag måste fortfarande vänta in ligament och andra smådelar som har med löpningen att göra. Skynda långsamt är nyckeln till att vara skadefri och jag har en löpslinga på
Roland: Lysande med nya spåret och ta det lugnt. Jag har sprungit nu i tre månader och jag måste fortfarande vänta in ligament och andra smådelar som har med löpningen att göra. Skynda långsamt är nyckeln till att vara skadefri och jag har en löpslinga på
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 08:11Hmmm... det kanske inte är så taktiskt av mig om jag springer ikväll kom jag på nu? Har ju lagt in sommarutmaningen i min kalender och måste göra den ikväll eller imorgon, men eftersom vaden visserligen är bättre, men ändå kinkig fortfarande så kanske det
Hmmm... det kanske inte är så taktiskt av mig om jag springer ikväll kom jag på nu? Har ju lagt in sommarutmaningen i min kalender och måste göra den ikväll eller imorgon, men eftersom vaden visserligen är bättre, men ändå kinkig fortfarande så kanske det
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 09:00Jag sprang i regn på midsommarafton när himlens portar öppnade sig och vräkte ner en skur - men hade helt fel kläder. Hade ett par knälånga shorts och en t-shirt i bomull på överkroppen. Vattnet klistrade snabbt fast allting och det kändes inte alls kul a
Jag sprang i regn på midsommarafton när himlens portar öppnade sig och vräkte ner en skur - men hade helt fel kläder. Hade ett par knälånga shorts och en t-shirt i bomull på överkroppen. Vattnet klistrade snabbt fast allting och det kändes inte alls kul a
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 09:24Ander, precis som du skriver så är det funktionsmtrl som gäller. Men en "ledig" tröja är inte att rekommendera. Bättre att den sitter mot huden, dels för att suga upp fukten snabbare, dels för att slippa skav på tissarna (om du har såna) på längre distans
Ander, precis som du skriver så är det funktionsmtrl som gäller. Men en "ledig" tröja är inte att rekommendera. Bättre att den sitter mot huden, dels för att suga upp fukten snabbare, dels för att slippa skav på tissarna (om du har såna) på längre distans
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 11:24Jag skall bära tajt den dagen jag har en kroppsform som passar sig för det och när det är tal om att springa längre än ca 30 minuter i taget.
Tills dess får jag sladdra på och tejpa tissarna om det skulle uppstå ett problem (det har det inte gjort hitti
Jag skall bära tajt den dagen jag har en kroppsform som passar sig för det och när det är tal om att springa längre än ca 30 minuter i taget.
Tills dess får jag sladdra på och tejpa tissarna om det skulle uppstå ett problem (det har det inte gjort hitti
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 11:41Anders; det finns funktionströjor av märket Pro Touch (tror att de säljs på både Intersport och Stadium) som är svala, billiga och framförallt; de finns i generösa storlekar för oss som "drar" lite mer! De är lite mittemellan; varken jättetighta eller jät
Anders; det finns funktionströjor av märket Pro Touch (tror att de säljs på både Intersport och Stadium) som är svala, billiga och framförallt; de finns i generösa storlekar för oss som "drar" lite mer! De är lite mittemellan; varken jättetighta eller jät
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 12:42Jag skall dra och kolla på sådana. Två par måste man ha inser jag eftersom ett par kan bli liggandes i maskinen ibland eftersom den inte tvättas riktigt samma dag alltid och vi helst kör full maskin av miljö- och snålhetshänsyn 🙂
Jag skall dra och kolla på sådana. Två par måste man ha inser jag eftersom ett par kan bli liggandes i maskinen ibland eftersom den inte tvättas riktigt samma dag alltid och vi helst kör full maskin av miljö- och snålhetshänsyn 🙂
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 14:51Ang. tvätt kontra färg på tröjorna; ta färger som du / ni får ihop en maskin ganska omgående av. Tyvärr är några av mina funktionströjor i färger som det bildas tvätthög ganska sakta av!
Ang. tvätt kontra färg på tröjorna; ta färger som du / ni får ihop en maskin ganska omgående av. Tyvärr är några av mina funktionströjor i färger som det bildas tvätthög ganska sakta av!