Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 03:46På vilken nivå ska du ligga då Jessie?
På vilken nivå ska du ligga då Jessie?
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 04:11Jag tänkte mig ju att jag sprang 5km igår istället för pass #3 på nivå 6.
Jag tänkte mig ju att jag sprang 5km igår istället för pass #3 på nivå 6.
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 09:56Fan vad roligt att hoppa in o läsa i denna tråd igen. bröt armen i tisdags förra veckan i samband med jobb.... kan inte springa nåt nu,känns inte bra. men behåller motivationen genom att läsa om alla era framsteg..Grattis alla!!
jag får nog backa en del
Fan vad roligt att hoppa in o läsa i denna tråd igen. bröt armen i tisdags förra veckan i samband med jobb.... kan inte springa nåt nu,känns inte bra. men behåller motivationen genom att läsa om alla era framsteg..Grattis alla!!
jag får nog backa en del
Quote from Bjarne Lewin on 2 July 2009, 10:29Tradit med din arm Robban, och nu i värmen också. Men, men hoppas att smärtan lägger sig snart så att du kan vara med i juli sommarutmaning 🙂 och så att du slipper tappa allt för mycket kondis
Tradit med din arm Robban, och nu i värmen också. Men, men hoppas att smärtan lägger sig snart så att du kan vara med i juli sommarutmaning 🙂 och så att du slipper tappa allt för mycket kondis
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 12:33>bröt armen i tisdags förra veckan i samband med jobb
i samband med häst menar du väl? 🙂
>bröt armen i tisdags förra veckan i samband med jobb
i samband med häst menar du väl? 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 19:27testade nått nytt idag...
var ute i 1 timme..
gick 5 minuter,sprang 6 minuter,gick 4 minuter sprang 7 minuter,gick 4,sprang 7..osv...förutom sista 15 minuterna.då blev det lite mera gång,ville inte springa så mycket på asfallt...
gick faktiskt väldigt
testade nått nytt idag...
var ute i 1 timme..
gick 5 minuter,sprang 6 minuter,gick 4 minuter sprang 7 minuter,gick 4,sprang 7..osv...förutom sista 15 minuterna.då blev det lite mera gång,ville inte springa så mycket på asfallt...
gick faktiskt väldigt
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 23:09Kom igen nu Robban ema....jag gjorde ju 40.47 i juni-utmaningen....å det vill jag faktiskt att du ska klara av i juli...med eller utan mitelle.??!!?..trodde att det hette Marinella.???..men det är tydligen något helt annat..?! Det kan bli en tuff juli-utm
Kom igen nu Robban ema....jag gjorde ju 40.47 i juni-utmaningen....å det vill jag faktiskt att du ska klara av i juli...med eller utan mitelle.??!!?..trodde att det hette Marinella.???..men det är tydligen något helt annat..?! Det kan bli en tuff juli-utm
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 07:17Mina fötter har behövt tid på sig att läka sedan jag gick på glas och sargade dem vid badet (idioter som kastar glas i vattnet).
Var ute i tisdags med fötterna tejpade ordentligt men det var ingen riktigti bra ide, det tog stopp efter 2 km och gjorde rä
Mina fötter har behövt tid på sig att läka sedan jag gick på glas och sargade dem vid badet (idioter som kastar glas i vattnet).
Var ute i tisdags med fötterna tejpade ordentligt men det var ingen riktigti bra ide, det tog stopp efter 2 km och gjorde rä
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 08:11Ajajaj - låter som att det inte var en odelat angenäm känsla att springa med såriga, tejpade fötter!
Ska man se positivt på det hela så verkar det som att du kan hantera den här typen av irriterande motgångar trots att du inte tränat så särskilt länge; f
Ajajaj - låter som att det inte var en odelat angenäm känsla att springa med såriga, tejpade fötter!
Ska man se positivt på det hela så verkar det som att du kan hantera den här typen av irriterande motgångar trots att du inte tränat så särskilt länge; f
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 14:16Anders: Jag håller med, vilka idioter som slänger glas i naturen. Oavsett om det är på en strand eller någon annanstans.
Trist att du skadat dig, men skönt att du redan är bättre i foten.
Hoppas du får en skön dag i spåret på söndag.
Anders: Jag håller med, vilka idioter som slänger glas i naturen. Oavsett om det är på en strand eller någon annanstans.
Trist att du skadat dig, men skönt att du redan är bättre i foten.
Hoppas du får en skön dag i spåret på söndag.