Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 19:57Ja jag har ju gjort det här i tre månader nu! Jag firade tremånadersjubileum den 30/6 och nu i kväll skall jag ÄNTLIGEN få ut i spåret igen. Jag vibrerar av uppdämd... löplust... jag måste se om det går lika bra att springa 4.3 km igen som det gick sist.
Ja jag har ju gjort det här i tre månader nu! Jag firade tremånadersjubileum den 30/6 och nu i kväll skall jag ÄNTLIGEN få ut i spåret igen. Jag vibrerar av uppdämd... löplust... jag måste se om det går lika bra att springa 4.3 km igen som det gick sist.
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 22:03Peter, nej faktiskt inte i samband med ridning... målade taklister och föll från pallbocken.... landade illa sånt händer,jag e snart igång igen......!!
till kjelle Å jaa jag kommer slå dina dryga 40 (tror jaq) tappar nog en del nu dom här veckorna utan t
Peter, nej faktiskt inte i samband med ridning... målade taklister och föll från pallbocken.... landade illa sånt händer,jag e snart igång igen......!!
till kjelle Å jaa jag kommer slå dina dryga 40 (tror jaq) tappar nog en del nu dom här veckorna utan t
Quote from Magnus Gelang on 3 July 2009, 23:18Robban: Krya på dig.
Nu har jag varit ute och joggat igen. Nivå 4, i sällskap med äldsta dottern på cykel. Jag kom sammanlagt 400 m kortare än de andra två omgångarna på nivå 2, men å andra sidan så pratade jag med dottern en del fast jag joggade och jag
Robban: Krya på dig.
Nu har jag varit ute och joggat igen. Nivå 4, i sällskap med äldsta dottern på cykel. Jag kom sammanlagt 400 m kortare än de andra två omgångarna på nivå 2, men å andra sidan så pratade jag med dottern en del fast jag joggade och jag
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 23:48Bullen! Vad duktig du är! Det går ju raskt framåt! Bra att det känns efteråt det ger mig alltid en kick faktiskt. I alla fall om det är den där positiva tröttheten som inte gör ont eller så utan bara att man känner man gjort något och en liten pyts endorf
Bullen! Vad duktig du är! Det går ju raskt framåt! Bra att det känns efteråt det ger mig alltid en kick faktiskt. I alla fall om det är den där positiva tröttheten som inte gör ont eller så utan bara att man känner man gjort något och en liten pyts endorf
Quote from Magnus Gelang on 4 July 2009, 00:45Bra Anders att du inte gav upp när det började kännas motigt.
Bra Anders att du inte gav upp när det började kännas motigt.
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 05:28Eftersom jag är en sån där person som behöver tydliga målsättningar för att göra något över huud taget så satte jag mig efter Blodomloppet i maj och funderade på hur jag skulle motivera mig att fortsätta springa... La då upp några lagom utspridda lopp i m
Eftersom jag är en sån där person som behöver tydliga målsättningar för att göra något över huud taget så satte jag mig efter Blodomloppet i maj och funderade på hur jag skulle motivera mig att fortsätta springa... La då upp några lagom utspridda lopp i m
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 08:35Coolt Jessie, riktigt riktigt coolt!
Fantastiskt bra jobbat.Jag är för feg för att öht gå nära en tävling just nu 🙂
Coolt Jessie, riktigt riktigt coolt!
Fantastiskt bra jobbat.
Jag är för feg för att öht gå nära en tävling just nu 🙂
Quote from Magnus Gelang on 4 July 2009, 11:45Bra jobbat Jessie.
Mitt mål med träningen är att klara av att jogga hela 5 km under blodomloppet 20:e augusti.
Bra jobbat Jessie.
Mitt mål med träningen är att klara av att jogga hela 5 km under blodomloppet 20:e augusti.
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 23:30Kanon...du är verkligen en "Star"....
Häng nu inte upp dig för myche på tider i loppen å att du ska slå dom andra å bli bättre å bättre slå varenda djävel å sen vinna VM typ....!
Fortsätt att förbättra dig eftersom det känns bra och att du vill bli bättr
Kanon...du är verkligen en "Star"....
Häng nu inte upp dig för myche på tider i loppen å att du ska slå dom andra å bli bättre å bättre slå varenda djävel å sen vinna VM typ....!
Fortsätt att förbättra dig eftersom det känns bra och att du vill bli bättr
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 00:32Anders: Jag kände mig lite feg på startlinjen faktiskt när jag såg mig omkring och alla såg så otroligt... tävlingstränade ut?
Men sen tänkte jag att jag gör inte det här för att vinna eller för att slå någon annan utan bara för att jag BEHÖVER lopp som m
Anders: Jag kände mig lite feg på startlinjen faktiskt när jag såg mig omkring och alla såg så otroligt... tävlingstränade ut?
Men sen tänkte jag att jag gör inte det här för att vinna eller för att slå någon annan utan bara för att jag BEHÖVER lopp som m