Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 23:23I dag blev det en ny runda nere vid sjön i stälet, sprang 2 km, tog en kort stretch, vände och sprang hem igen. Ingen direkt uppvärming eller nedvarvning idag, det gick bra ändå, den lätta joggen är uppvärmning nog. Blandat underlag med asfalt och grus, k
I dag blev det en ny runda nere vid sjön i stälet, sprang 2 km, tog en kort stretch, vände och sprang hem igen. Ingen direkt uppvärming eller nedvarvning idag, det gick bra ändå, den lätta joggen är uppvärmning nog. Blandat underlag med asfalt och grus, k
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 12:03"...om man någonsin ska komma upp i ett tempo som är acceptabelt"
Nu har du väl verkligen häckat här på fb för mycket!? Ska du inte börja snacka om att "allt under 6 min/km är ju skamtempo" också när du ändå håller på? 😉
Det är ju SUPERBRA att du kan s
"...om man någonsin ska komma upp i ett tempo som är acceptabelt"
Nu har du väl verkligen häckat här på fb för mycket!? Ska du inte börja snacka om att "allt under 6 min/km är ju skamtempo" också när du ändå håller på? 😉
Det är ju SUPERBRA att du kan s
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 12:13Man vill ju flöja genom skogen som en ninja!
Jag vet, jag vet, jag springer 4 km på 30 minuter som bäst och det är väl inte så dåligt egentligen med tanke på var jag var för 3 månader sedan, men sedan ser man en del andra både i spåret och på fb som älga
Man vill ju flöja genom skogen som en ninja!
Jag vet, jag vet, jag springer 4 km på 30 minuter som bäst och det är väl inte så dåligt egentligen med tanke på var jag var för 3 månader sedan, men sedan ser man en del andra både i spåret och på fb som älga
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 12:51Vem här sprinter tre gånger snabbare än 4 km på 30 minuter? Är Bekele med på funbeat? 🙂
Vem här sprinter tre gånger snabbare än 4 km på 30 minuter? Är Bekele med på funbeat? 🙂
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 13:31Hej alla kloka igen.
Jag behöver nog lite hjälp med stretching. Blir så himla stel efter löpningen och känns som om rörligheten försämrats lite i höften med åren.
Jag tycker dessutom att stretch är riktigt tråkigt så om någon har tipps på ett relativt e
Hej alla kloka igen.
Jag behöver nog lite hjälp med stretching. Blir så himla stel efter löpningen och känns som om rörligheten försämrats lite i höften med åren.
Jag tycker dessutom att stretch är riktigt tråkigt så om någon har tipps på ett relativt e
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 13:38Anders, snabblänk till artikel på Marathon.se om stretching
http://www.marathon.se/news/article.cfm?ThemeId=314
Anders, snabblänk till artikel på Marathon.se om stretching
http://www.marathon.se/news/article.cfm?ThemeId=314
Quote from Magnus Gelang on 6 July 2009, 23:33Skrev så här på ett annat forum idag:
Idag har jag joggat igen. Kände av benhinnorna (ffa vänster) och hade lite krampkänsla i höger vad. Pausade klockan vid vändningen och stretchade lite och på hemvägen kändes det lite bättre. Hann lika långt som pass n
Skrev så här på ett annat forum idag:
Idag har jag joggat igen. Kände av benhinnorna (ffa vänster) och hade lite krampkänsla i höger vad. Pausade klockan vid vändningen och stretchade lite och på hemvägen kändes det lite bättre. Hann lika långt som pass n
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 07:39Hej Bullen!
Jag gjorde precis som du på samma nivå, stannade där och nötte ett tag tills kroppen var redo att ta steget och det är precis rätt metodik! Du är superduktig som inte stressar på utan stannar upp och nöter in och sedan fortsätter. Just nu lig
Hej Bullen!
Jag gjorde precis som du på samma nivå, stannade där och nötte ett tag tills kroppen var redo att ta steget och det är precis rätt metodik! Du är superduktig som inte stressar på utan stannar upp och nöter in och sedan fortsätter. Just nu lig
Quote from Magnus Gelang on 7 July 2009, 10:52Hos mig är det nog konditionen som inte klarar mer jogging än den nivån jag är på nu (+ lite till kanske då). Muskelmässigt och fästen och sånt tror jag klarar av det 🙂
Jag har hållt på i 9 veckor sammanlagt och kommit till nivå 4. Men då var det bara 3
Hos mig är det nog konditionen som inte klarar mer jogging än den nivån jag är på nu (+ lite till kanske då). Muskelmässigt och fästen och sånt tror jag klarar av det 🙂
Jag har hållt på i 9 veckor sammanlagt och kommit till nivå 4. Men då var det bara 3
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 12:04Håller med Anders. Nivå 5a är en riktigt bra nivå att ligga kvar på om det känns lite jobbigt (vare sig det är i kropp eller flås eller knopp).
Personligen vet jag inte riktigt vad jag vill göra just nu. Vet ju att jag klarar av att springa 5km, fast kan
Håller med Anders. Nivå 5a är en riktigt bra nivå att ligga kvar på om det känns lite jobbigt (vare sig det är i kropp eller flås eller knopp).
Personligen vet jag inte riktigt vad jag vill göra just nu. Vet ju att jag klarar av att springa 5km, fast kan