Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 17:29Jessie, jag tror du kan klara 3 st 5km i veckan. Eller 2 st 5 km och 1 st 4 km kanske.
Du och jag ligger ju rätt lika i löpningen just nu och jag klarar 4 st 5 km varannan vecka nu. Kul förresten att du satte nytt PB på Engelbrecktsloppet.Själv har jag
Jessie, jag tror du kan klara 3 st 5km i veckan. Eller 2 st 5 km och 1 st 4 km kanske.
Du och jag ligger ju rätt lika i löpningen just nu och jag klarar 4 st 5 km varannan vecka nu. Kul förresten att du satte nytt PB på Engelbrecktsloppet.
Själv har jag
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 18:47Jessie, jag har alltid hävdat att i valet mellan fler pass, snabbare pass eller längre pass är det *längre pass* man ska prova i första hand.
Jessie, jag har alltid hävdat att i valet mellan fler pass, snabbare pass eller längre pass är det *längre pass* man ska prova i första hand.
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 19:11jessie..
i dag varierade jag mig när jag sprang...:-)
jag sprang 3x10 minuter.gick 3 minuter mellan passen.
jag sprag i lite bättre tempo än jag brukar,enligt pulsklockan i allafall,och det kändes så med.
var ganska jobbigt sista rundan,det är många å
jessie..
i dag varierade jag mig när jag sprang...:-)
jag sprang 3x10 minuter.gick 3 minuter mellan passen.
jag sprag i lite bättre tempo än jag brukar,enligt pulsklockan i allafall,och det kändes så med.
var ganska jobbigt sista rundan,det är många å
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 19:51Roland: Eller 4 x 8 kanske? Man ska helst inte öka både tempo och längd samtidigt...
Roland: Eller 4 x 8 kanske? Man ska helst inte öka både tempo och längd samtidigt...
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 20:09jessie...
ja det kankse jag ska testa...
fast i söndags körde jag faktiskt 4x8..då med 4 minuters gång mellan setten..blir nog 4x8 med 3 minuters gång på torsdag,fast då i en annan del av spåret.där det inte är typ 50% backar..
jessie...
ja det kankse jag ska testa...
fast i söndags körde jag faktiskt 4x8..då med 4 minuters gång mellan setten..
blir nog 4x8 med 3 minuters gång på torsdag,fast då i en annan del av spåret.där det inte är typ 50% backar..
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 20:15Vad nu då Roland? Gillar du inte backträning? 😉
Vad nu då Roland? Gillar du inte backträning? 😉
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 20:18Mia: Jag som tycker att du ligger klart FÖRE mig i löpningen, du är ju så mycket snabbare än jag... Men du har nog rätt, jag skulle nog ha orkat 5km i söndags med, dvs tre såna pass på en vecka. Oavsett vilket så den här veckan har jag inte känt av luste
Mia: Jag som tycker att du ligger klart FÖRE mig i löpningen, du är ju så mycket snabbare än jag... Men du har nog rätt, jag skulle nog ha orkat 5km i söndags med, dvs tre såna pass på en vecka. Oavsett vilket så den här veckan har jag inte känt av luste
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 23:43Jessie, det är väl inte farten som är det viktiga nu utan uthålligheten och det är där jag menar att vi är lika. Sen om jag springer aningens lite snabbare så är det ju ändå samma sträcka (och 1 eller 3 min hit eller dit i träningen spelar ju rätt liten r
Jessie, det är väl inte farten som är det viktiga nu utan uthålligheten och det är där jag menar att vi är lika. Sen om jag springer aningens lite snabbare så är det ju ändå samma sträcka (och 1 eller 3 min hit eller dit i träningen spelar ju rätt liten r
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 07:40Anthrax = mjältbrand. (sånt vet en gammal hårdrockare serru... 😉 )
Jag är faktiskt nöjd om jag klarar att intervalla mig runt, men det säger jag kanske bara nu när jag inte testat att springa längre ännu.... *hepp!*
Anthrax = mjältbrand. (sånt vet en gammal hårdrockare serru... 😉 )
Jag är faktiskt nöjd om jag klarar att intervalla mig runt, men det säger jag kanske bara nu när jag inte testat att springa längre ännu.... *hepp!*
Quote from Magnus Gelang on 8 July 2009, 09:39Krya på dig Mia
Krya på dig Mia