Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

Tack Bullen.

Ja, det säger du nog bara nu Jessie. När vi står där på startlinjen kommer adrenalinet hjälpa till så vi orkar mer. 😀

Och utan att ha sprungit just Midnattsloppet är jag överygade om att ni även kommer att bli hjälpta av att befinna er i en gigantisk massa och ha publik som hejar på!

Nu har jag kört ett pass på nivå 5a. Ihop med storhunden gav jag mig ut. Passet innebär uppvärmning på ca 5,5-6 minuter, sedan:
5 minuter jogg
3 minuter gång
5 minuter jogg
3 minuter gång
5 minuter jogg

Det var tufft de sista 5 joggingminutrarna, och den

Bra Bullen! Ibland måste man köra på ren vilja. Det är det som är så bra med dessa program tycker jag. Annars skulle jag också ha gett upp flera gånger. Ibland tror man inte att man ska orka och då tar orken slut och man vill stanna, men om man pressar si

Samma för mig! Om det inte var för att "jag följer ju det här programmet" så hade det nog varit lätt att man hade kunnat tyckt att "det räcker nog med 4 minuter på sista joggintervallen, va?" (H)

Sant,,,,och så tänker jag lite så här:
"nej jag ska väl inte behöva logga in på nätet och tala om för mina nätkompisar att jag misslyckades?" Och då orkar jag lite till 😀

Jappjapp! Piska OCH morot. Det är VI det! 😀

Precis!

Jaha, så gav jag mig ut på en löprunda ikväll i alla fall. Trots regn (som var riktigt skönt) och penecillinätande (är det farligt att träna när man äter det?) och lite ont i höger bröst fortfarande.

Körde 3x12 med gåintervaller på 2 min efter varje 12:a

Vad jag har hört så är det inte penicillinet som är anledningen till att du eventuellt inte ska träna, utan det som penicillinet ska bota...