Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 16:13nyss hemgången efter 1 timme i spåret..blev intervallträning i dag...
började med att gå i 5 minuter,sen sprang jag i 8 minuter,gick 4 min..sprang 8 min...gick 4 min...sprang 8 min...gick 4 min...sprang 8 min..gick 4 min..sprang 3,5 min...gick 3,5 min...
nyss hemgången efter 1 timme i spåret..blev intervallträning i dag...
började med att gå i 5 minuter,sen sprang jag i 8 minuter,gick 4 min..sprang 8 min...gick 4 min...sprang 8 min...gick 4 min...sprang 8 min..gick 4 min..sprang 3,5 min...gick 3,5 min...
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 19:06Om det är ett bra eller ett dåligt upplägg beror ju på vad du har för målsättning med det? Att springa varannan dag tycker jag själv verkar väldigt vettigt. Kroppen får sin vila och det blir samtidigt ändå en vana att springa...
Jag skulle nog vilja ha l
Om det är ett bra eller ett dåligt upplägg beror ju på vad du har för målsättning med det? Att springa varannan dag tycker jag själv verkar väldigt vettigt. Kroppen får sin vila och det blir samtidigt ändå en vana att springa...
Jag skulle nog vilja ha l
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 20:49ja ett mål jag har är att klara 4,3 km under 21 minuter å 55 sekunder..
det gjorde jag för ganska exakt 16 år sedan..har kommit ner till 23 minuter å 26 sekunder nu...
vill inte bara mala på i 4,3 km spåret,utan testa lite annat med...men vill inte köra
ja ett mål jag har är att klara 4,3 km under 21 minuter å 55 sekunder..
det gjorde jag för ganska exakt 16 år sedan..har kommit ner till 23 minuter å 26 sekunder nu...
vill inte bara mala på i 4,3 km spåret,utan testa lite annat med...men vill inte köra
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 20:55Träningen behöver ju inte vara mer avancerad bara för att man varierar den?
Om vi tänker oss en vecka där du ska springa tre pass så kan ju ett vara med såna intervaller som du beskriver, ett kan vara ett pass där du springer tex 20 minuter i sträck och e
Träningen behöver ju inte vara mer avancerad bara för att man varierar den?
Om vi tänker oss en vecka där du ska springa tre pass så kan ju ett vara med såna intervaller som du beskriver, ett kan vara ett pass där du springer tex 20 minuter i sträck och e
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 21:17oki..det är ju sant..
fast jag tror jag väntar nån månad till med att att köra såna intervaller där man tar ut sig till max under 1-2 minuter,går..osv...vill nog låta mina senor å liggament bli starkare först.fast lite ska jag väl försöka variera lite i
oki..det är ju sant..
fast jag tror jag väntar nån månad till med att att köra såna intervaller där man tar ut sig till max under 1-2 minuter,går..osv...vill nog låta mina senor å liggament bli starkare först.
fast lite ska jag väl försöka variera lite i
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 21:35Jessie: Ville bara säga att jag känner igen mig. Jag tänker springa umemilen i höst om den kommer att anordnas. Men jag har bara sprungit blodomloppet och vårruset förut, och det är ju just lopp där många går helt i sin egen takt. Umemilen tror jag är mer
Jessie: Ville bara säga att jag känner igen mig. Jag tänker springa umemilen i höst om den kommer att anordnas. Men jag har bara sprungit blodomloppet och vårruset förut, och det är ju just lopp där många går helt i sin egen takt. Umemilen tror jag är mer
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 21:40Roland: jag tror också på det Jessie skriver om variation i träningen, men man behöver ju inte köra "jättesnabba", utan kanske långa (25 minuter) ena gången, och andra gångerna typ 3 x 10 minuter... bara för att få lite variation.
Roland: jag tror också på det Jessie skriver om variation i träningen, men man behöver ju inte köra "jättesnabba", utan kanske långa (25 minuter) ena gången, och andra gångerna typ 3 x 10 minuter... bara för att få lite variation.
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 21:47Okidoki Starlady....jag hoppar tråden...men hoppas att ni fottsätter kämpa på och jag vet att framgårngarna kommer. Kör på bara. 🙁
Okidoki Starlady....jag hoppar tråden...men hoppas att ni fottsätter kämpa på och jag vet att framgårngarna kommer. Kör på bara. 🙁
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 22:04men Kjell då... nu missförstår du ju helt en dam från den Ironiska Generationen. Tsk, tsk.
Roland: Okej då, inte så fort du kan. Men iaf snabbare än "det vanliga lunkatempot" som det är så himla lätt att fastna i... *vet*
men Kjell då... nu missförstår du ju helt en dam från den Ironiska Generationen. Tsk, tsk.
Roland: Okej då, inte så fort du kan. Men iaf snabbare än "det vanliga lunkatempot" som det är så himla lätt att fastna i... *vet*
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 22:25ÄNTLIGEN blev det vettiga kvällstemperaturer igen och eftersom min promenad tidigare idag visade att kroppen kändes helt okej efter fredagens lopp så tänkte jag att "va tusan, kan väl lika bra springa en sväng med ikväll då?". Sagt och gjort, jag knatade
ÄNTLIGEN blev det vettiga kvällstemperaturer igen och eftersom min promenad tidigare idag visade att kroppen kändes helt okej efter fredagens lopp så tänkte jag att "va tusan, kan väl lika bra springa en sväng med ikväll då?". Sagt och gjort, jag knatade