Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 13:25Lycka till, Mia! (t+)
Lycka till, Mia! (t+)
Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 13:31Heja Mia! Hoppas det gått bra nu!
Jag lyckades med konststycket att somna ifrån glassen igår.. ehm. Ja.
Heja Mia! Hoppas det gått bra nu!
Jag lyckades med konststycket att somna ifrån glassen igår.. ehm. Ja.
Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 16:27Nu är jag hemma igen. Allt gick bra. Jag fick medalj. 🙂
Jag sprang hela loppet, gick inte nån gång och pressade på liiite på slutet på målrakan uppför grässlänten.Lite mer utförlig tävlingsberättelse i min blogg kommer sen. Även nån bild hoppas jag om
Nu är jag hemma igen. Allt gick bra. Jag fick medalj. 🙂
Jag sprang hela loppet, gick inte nån gång och pressade på liiite på slutet på målrakan uppför grässlänten.
Lite mer utförlig tävlingsberättelse i min blogg kommer sen. Även nån bild hoppas jag om
Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 19:13Grattis Mia.! Visst var det väl skitahäftigt att kuta över mållinjen???? Kanonbra gjort i vilket fall som helst.;);)
Grattis Mia.! Visst var det väl skitahäftigt att kuta över mållinjen???? Kanonbra gjort i vilket fall som helst.;);)
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 02:09Grattis Mia! Nu vet du hur jag kände mig på Blodomloppet för några veckor sen! 😀
Grattis Mia! Nu vet du hur jag kände mig på Blodomloppet för några veckor sen! 😀
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 11:43Fan jag längtar till blodomloppet visby ...jag e anmäld!! men det går i Augusti. nu e jag igång igen efter 1 vecka med rygg problem och resa. trodde att all kondis skulle va borta , men men det va den inte gick bättre än jag trodde efter uppehåll på drygt
Fan jag längtar till blodomloppet visby ...jag e anmäld!! men det går i Augusti. nu e jag igång igen efter 1 vecka med rygg problem och resa. trodde att all kondis skulle va borta , men men det va den inte gick bättre än jag trodde efter uppehåll på drygt
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 12:19Idag har jag varit duktig som fasen! Gick och la mig snarare tidigt på morgonen än sent igår (halv tre) och vaknade ändå UTVILAD ( (V) ) vid halv nio-tiden! Åt frukost i lugn och ro (syrran som är här på besök sov som bäst hon) och sen... blev jag rastlös
Idag har jag varit duktig som fasen! Gick och la mig snarare tidigt på morgonen än sent igår (halv tre) och vaknade ändå UTVILAD ( (V) ) vid halv nio-tiden! Åt frukost i lugn och ro (syrran som är här på besök sov som bäst hon) och sen... blev jag rastlös
Quote from Fredric Lagerström on 21 June 2009, 12:23Ja jag ser, du skrev ju ett inlägg i den här tråden kl 02.09!
(t+)
Ja jag ser, du skrev ju ett inlägg i den här tråden kl 02.09!
(t+)
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 16:20Tack, tack. 😀
Ja, visst var det kul och jag är hur peppad som helst inför Midnattsloppet nu i augusti.
Tack, tack. 😀
Ja, visst var det kul och jag är hur peppad som helst inför Midnattsloppet nu i augusti.
Quote from Magnus Gelang on 21 June 2009, 19:19Grattis Mia 😀
Grattis Mia 😀