Quote from Magnus Gelang on 10 July 2009, 21:10Nu har jag joggat en gång till på nivå 5a. Kom lite längre och var pyttelite snabbare på vägen hemåt,,,nöjd även om det var tungt de sista 5 joggingminutrarna 🙂
Nu har jag joggat en gång till på nivå 5a. Kom lite längre och var pyttelite snabbare på vägen hemåt,,,nöjd även om det var tungt de sista 5 joggingminutrarna 🙂
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 21:13Heja Bullen! Det går ju hur bra som helst det här? 🙂
Heja Bullen! Det går ju hur bra som helst det här? 🙂
Quote from Magnus Gelang on 10 July 2009, 22:46Tack. Och vet du vad,,,,,jag har börjat snegla mot nivå 5b och tänkt att ja kanske kan det gå det också 😀
Tack. Och vet du vad,,,,,jag har börjat snegla mot nivå 5b och tänkt att ja kanske kan det gå det också 😀
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 22:47Det kommer gå bra. Det handlar minst lika mycket om att våga också 🙂
Det kommer gå bra. Det handlar minst lika mycket om att våga också 🙂
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 22:48Absolut! Det tror jag säkert att du kan. För det handlar inte så mycket om kondition och vad man har i benen utan vad man har i huvet de där extra minuterna. (plus att man får ju längre vila än i 5a så det gör det faktiskt betydligt mer jämförbart än det
Absolut! Det tror jag säkert att du kan. För det handlar inte så mycket om kondition och vad man har i benen utan vad man har i huvet de där extra minuterna. (plus att man får ju längre vila än i 5a så det gör det faktiskt betydligt mer jämförbart än det
Quote from Magnus Gelang on 10 July 2009, 22:49Ja det kan ju inte bli värre än att jag inte klarar de sista 8 minutrarna och får bryta lite tidigare,,,värre än så blir det ju inte. Det blir ju inte jordens undergång direkt 😀
Ja det kan ju inte bli värre än att jag inte klarar de sista 8 minutrarna och får bryta lite tidigare,,,värre än så blir det ju inte. Det blir ju inte jordens undergång direkt 😀
Quote from Magnus Gelang on 10 July 2009, 22:50Ok Jessie,,,ska man gå på ditt motto så måste det ju bli en "DO" då 😀
Men jag ska nog köra en gång till på nivå 5a tror jag 😀
Ok Jessie,,,ska man gå på ditt motto så måste det ju bli en "DO" då 😀
Men jag ska nog köra en gång till på nivå 5a tror jag 😀
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 22:51Precis så Bullen! Eller för att köra en annan gammal jingel: Just do it! 😉
5b för Bullen nästa vecka med andra ord! Yey!
Precis så Bullen! Eller för att köra en annan gammal jingel: Just do it! 😉
5b för Bullen nästa vecka med andra ord! Yey!
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 23:54Ja! Vad bra det låter! Och själv har jag också varit ute och harvat i natt. Det var skönt i vädret, svalt och ingen mygg direkt. Lite jobbigare från start i dag men det kan ha att göra med att det faktiskt blev lite alkohol i går när vi träffade några god
Ja! Vad bra det låter! Och själv har jag också varit ute och harvat i natt. Det var skönt i vädret, svalt och ingen mygg direkt. Lite jobbigare från start i dag men det kan ha att göra med att det faktiskt blev lite alkohol i går när vi träffade några god
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 23:58Kul att det går så bra för er allihop. Jag fick klartecken från läkaren att sluta med antibiotikan och börja springa. 😀
Så ikväll blir det 3x12 med 3x2 i gåvila.
Kul att det går så bra för er allihop. Jag fick klartecken från läkaren att sluta med antibiotikan och börja springa. 😀
Så ikväll blir det 3x12 med 3x2 i gåvila.