Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

Nu har jag joggat en gång till på nivå 5a. Kom lite längre och var pyttelite snabbare på vägen hemåt,,,nöjd även om det var tungt de sista 5 joggingminutrarna 🙂

Heja Bullen! Det går ju hur bra som helst det här? 🙂

Tack. Och vet du vad,,,,,jag har börjat snegla mot nivå 5b och tänkt att ja kanske kan det gå det också 😀

Det kommer gå bra. Det handlar minst lika mycket om att våga också 🙂

Absolut! Det tror jag säkert att du kan. För det handlar inte så mycket om kondition och vad man har i benen utan vad man har i huvet de där extra minuterna. (plus att man får ju längre vila än i 5a så det gör det faktiskt betydligt mer jämförbart än det

Ja det kan ju inte bli värre än att jag inte klarar de sista 8 minutrarna och får bryta lite tidigare,,,värre än så blir det ju inte. Det blir ju inte jordens undergång direkt 😀

Ok Jessie,,,ska man gå på ditt motto så måste det ju bli en "DO" då 😀

Men jag ska nog köra en gång till på nivå 5a tror jag 😀

Precis så Bullen! Eller för att köra en annan gammal jingel: Just do it! 😉

5b för Bullen nästa vecka med andra ord! Yey!

Ja! Vad bra det låter! Och själv har jag också varit ute och harvat i natt. Det var skönt i vädret, svalt och ingen mygg direkt. Lite jobbigare från start i dag men det kan ha att göra med att det faktiskt blev lite alkohol i går när vi träffade några god

Kul att det går så bra för er allihop. Jag fick klartecken från läkaren att sluta med antibiotikan och börja springa. 😀

Så ikväll blir det 3x12 med 3x2 i gåvila.