Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 18:14Idag har jag varit och spanat på Midnattsloppsbackarna... Blev både positivt överraskad (av hur pass plant det iaf är i början av stigningen) och sen rejält nedtryckt i skorna igen (av hur brant det är upp till kyrkan och det faktum att man sen, (efter en
Idag har jag varit och spanat på Midnattsloppsbackarna... Blev både positivt överraskad (av hur pass plant det iaf är i början av stigningen) och sen rejält nedtryckt i skorna igen (av hur brant det är upp till kyrkan och det faktum att man sen, (efter en
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 21:29Jessie, ...och förståss andra som tänkte sig att springa midnattsloppet sthlm.
Backen upp till Sofia är... helt underbar, marschaller och folk som verkligen hejjar på en, egentligen borde man gå där bara för att njuta lite extra av utsikten och stämninge
Jessie, ...och förståss andra som tänkte sig att springa midnattsloppet sthlm.
Backen upp till Sofia är... helt underbar, marschaller och folk som verkligen hejjar på en, egentligen borde man gå där bara för att njuta lite extra av utsikten och stämninge
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 22:48Jessie, får jag fråga dig om en dejt? (H:) 😉
Alltså en powerwalk tillsammans av midnattsloppsbanan.
Jag landar i stockholm 17/7 och har också planerat att gå banan runt för att ha lite bättre koll på hur långt tid det tar att bara gå.
Kan tänka mig nån
Jessie, får jag fråga dig om en dejt? (H:) 😉
Alltså en powerwalk tillsammans av midnattsloppsbanan.
Jag landar i stockholm 17/7 och har också planerat att gå banan runt för att ha lite bättre koll på hur långt tid det tar att bara gå.
Kan tänka mig nån
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 04:21Pust, nu är jag hemma igen efter kvällens prövning. 3 x 12 min löpning med 2 min gåvila efter varje 12:a.
Det hann bli riktigt mörkt innan jag kom hem. Nu har jag druckit en proteindrink och ska snart hoppa in i duschen. Sen sängen och imorgon är det lååå
Pust, nu är jag hemma igen efter kvällens prövning. 3 x 12 min löpning med 2 min gåvila efter varje 12:a.
Det hann bli riktigt mörkt innan jag kom hem. Nu har jag druckit en proteindrink och ska snart hoppa in i duschen. Sen sängen och imorgon är det lååå
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 17:23Kul! 😀
Ok, jag landar ju (17/7) fredag vid lunch så den dan blir det nog inte. Kommer inte vara så pigg och fräsch då.
Men tisdan efter kanske? Få se nu... det blir 21/7 va?
Då jobbar du inte och om vädret ser ok ut (inte ösregn) så kanske det skulle p
Kul! 😀
Ok, jag landar ju (17/7) fredag vid lunch så den dan blir det nog inte. Kommer inte vara så pigg och fräsch då.
Men tisdan efter kanske? Få se nu... det blir 21/7 va?
Då jobbar du inte och om vädret ser ok ut (inte ösregn) så kanske det skulle p
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 19:58jaha...då har man avverkat ett nytt pass i spåret.
la på 200 meter i dag,så nu blev det 5.8 km..gick väl hyffsat bra,sprang 18 sekunder snabbare än i fredags(35.17),trotts att jag sprang 200 meter längre..
i dag känds benen tunga,kan bero på att jag gic
jaha...då har man avverkat ett nytt pass i spåret.
la på 200 meter i dag,så nu blev det 5.8 km..
gick väl hyffsat bra,sprang 18 sekunder snabbare än i fredags(35.17),trotts att jag sprang 200 meter längre..
i dag känds benen tunga,kan bero på att jag gic
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 21:17Kul Roland. Det är alltid bra att sätta långsiktiga mål, träningen blir roligare om man har ett mål att kämpa mot. Eller så tycker jag det är i alla fall. 🙂
Kul Roland. Det är alltid bra att sätta långsiktiga mål, träningen blir roligare om man har ett mål att kämpa mot. Eller så tycker jag det är i alla fall. 🙂
Quote from Magnus Gelang on 12 July 2009, 21:29Bra jobbat Roland. Själv hade jag planerat in joggingträning ikväll men så kom det ett sms från en kompis som var i trakterna, hon undrade om jag ville ta en promenad.
Så det blev social samvaro och rask promenad på knappa timman istället 🙂
Joggingträ
Bra jobbat Roland. Själv hade jag planerat in joggingträning ikväll men så kom det ett sms från en kompis som var i trakterna, hon undrade om jag ville ta en promenad.
Så det blev social samvaro och rask promenad på knappa timman istället 🙂
Joggingträ
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 22:29Och jag sitter och laddar. Mycket skräpmat i helgen, chips och godis. Men det tänker jag inte straffa mig för utan jag tänker ge mig ut precis som vanligt och köra precis som vanligt i den vanliga rundan precis som vanligt.
Så jag sitter och vätskar mig
Och jag sitter och laddar. Mycket skräpmat i helgen, chips och godis. Men det tänker jag inte straffa mig för utan jag tänker ge mig ut precis som vanligt och köra precis som vanligt i den vanliga rundan precis som vanligt.
Så jag sitter och vätskar mig
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 22:31Lycka till, Anders! (t+)
Lycka till, Anders! (t+)