Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 19:51Hade tänkt springa lite längre än 5km idag, möjligen med lite inslag av gång men det sket sig.
Sega ben första kilometern och tredje (tredje är ju ALLTID värst, så det var jag beredd på). Experimenterade med att se om lite gångvila i den enda backen på
Hade tänkt springa lite längre än 5km idag, möjligen med lite inslag av gång men det sket sig.
Sega ben första kilometern och tredje (tredje är ju ALLTID värst, så det var jag beredd på). Experimenterade med att se om lite gångvila i den enda backen på
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 20:37Jessie, har du det jobbigt den tredje kilometern oavsett var du springer, eller är det bara där du sprang idag? Har du provat att springa på andra hållet? Eller börjar på ett annat ställe på rundan (om det går)? Det kan ju vara psykologiskt menar jag: "Oj
Jessie, har du det jobbigt den tredje kilometern oavsett var du springer, eller är det bara där du sprang idag? Har du provat att springa på andra hållet? Eller börjar på ett annat ställe på rundan (om det går)? Det kan ju vara psykologiskt menar jag: "Oj
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 21:20Börjar undra om jag tagit mej vatten över huvudet......
En månad kvar till midnattsloppet och det går sådär..........
Men målet är fortfarande att bara ta sej runt ,tiden e ointressant!
Men e det nå som vet hur lång tid man får ta på sej?
Som det är nu så
Börjar undra om jag tagit mej vatten över huvudet......
En månad kvar till midnattsloppet och det går sådär..........
Men målet är fortfarande att bara ta sej runt ,tiden e ointressant!
Men e det nå som vet hur lång tid man får ta på sej?
Som det är nu så
Quote from Magnus Gelang on 13 July 2009, 21:30Det är galet, men idag har jag ökat till, och klarat nivå 5b. Och jag var inte ens helt slut 😀
Nivå 5b innebär uppvärmning, sen jogga 8 minuter, gå 5, jogga 8.
Jag är så nöjd 😀
Men en sak som förbryllar mig lite. Totaltiden exkl uppvärmning var på ni
Det är galet, men idag har jag ökat till, och klarat nivå 5b. Och jag var inte ens helt slut 😀
Nivå 5b innebär uppvärmning, sen jogga 8 minuter, gå 5, jogga 8.
Jag är så nöjd 😀
Men en sak som förbryllar mig lite. Totaltiden exkl uppvärmning var på ni
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 21:32Det fixar du Stefan! Att behöva 75 min på sig är inget extremt långsamt, dvs du behöver inte fundera på om du "får" ta den tiden på dig! Bestäm dig för vad _du_ tycker är ok, och var_din_ gräns går för ett lyckat lopp! Och jag tror nog att det finns de so
Det fixar du Stefan! Att behöva 75 min på sig är inget extremt långsamt, dvs du behöver inte fundera på om du "får" ta den tiden på dig! Bestäm dig för vad _du_ tycker är ok, och var_din_ gräns går för ett lyckat lopp! Och jag tror nog att det finns de so
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 01:14Ä, du kan vara lugn Stefan. Sista gruppen är ju 71+ och då tror jag att de räknar med att man kan vara mer än 5 min långsammare. Det finns tidsgränser på några ställen i på Stockholmsloppet. Kolla på hemsidan så ser du. Tror det är 90 min vid 7 km eller n
Ä, du kan vara lugn Stefan. Sista gruppen är ju 71+ och då tror jag att de räknar med att man kan vara mer än 5 min långsammare. Det finns tidsgränser på några ställen i på Stockholmsloppet. Kolla på hemsidan så ser du. Tror det är 90 min vid 7 km eller n
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 08:17Jag är anmäld till Midnattsloppet, startgrupp 2. Och nu har jag plantar fasciit... Jättekul - jag lär få bita ihop och kuta på om jag inte ska bli nersprungen.... (#)
För på startlinjen ska jag stå - basta! Att springa långsamt funkar, det är när jag dra
Jag är anmäld till Midnattsloppet, startgrupp 2. Och nu har jag plantar fasciit... Jättekul - jag lär få bita ihop och kuta på om jag inte ska bli nersprungen.... (#)
För på startlinjen ska jag stå - basta! Att springa långsamt funkar, det är när jag dra
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 10:04Heja Bullen! (t+)
Det är väl inte så konstigt att du kom lite kortare sträcka på 5b? Man sänker nog gärna tempot när man vet att man måste orka springa LÄNGRE TID, eller hur? Sen kanske man är tröttare efter 8 min jogg med och då kanske man går rent otro
Heja Bullen! (t+)
Det är väl inte så konstigt att du kom lite kortare sträcka på 5b? Man sänker nog gärna tempot när man vet att man måste orka springa LÄNGRE TID, eller hur? Sen kanske man är tröttare efter 8 min jogg med och då kanske man går rent otro
Quote from Magnus Gelang on 14 July 2009, 11:20Tack Jessie 🙂 Skönt att höra en logisk förklaring till att jag kom längre. Kanske det förklarar varför jag på vissa av de andra nivåerna kommit längre när jag kört pass 2 eller 3 på samma nivå,,,,att man då litar på att man kommer att klara det och då o
Tack Jessie 🙂 Skönt att höra en logisk förklaring till att jag kom längre. Kanske det förklarar varför jag på vissa av de andra nivåerna kommit längre när jag kört pass 2 eller 3 på samma nivå,,,,att man då litar på att man kommer att klara det och då o
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 13:07Hehe.. det där var ju nästan lite roligt... "egentligen ska det ju göras imorgon".
Så slaviskt har jag nog aldrig följt programmet. Jag ser bara till att det verkligen BLIR tre pass/vecka, vilka dagar spelar ju mindre roll. 🙂
Jag tror absolut att du ha
Hehe.. det där var ju nästan lite roligt... "egentligen ska det ju göras imorgon".
Så slaviskt har jag nog aldrig följt programmet. Jag ser bara till att det verkligen BLIR tre pass/vecka, vilka dagar spelar ju mindre roll. 🙂
Jag tror absolut att du ha