Quote from Magnus Gelang on 14 July 2009, 13:24Haha ja det där "egentligen ska det ju göras imorgon" bygger ju på att jag har planerat in joggingträningen i kalendern redan 😀 Och där ligger passen på måndag, onsdag och fredag 😀
Haha ja det där "egentligen ska det ju göras imorgon" bygger ju på att jag har planerat in joggingträningen i kalendern redan 😀 Och där ligger passen på måndag, onsdag och fredag 😀
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 13:26Pssst.. man kan byta datum på alla förinlagda pass.. *TIPSA!* 😉
Pssst.. man kan byta datum på alla förinlagda pass.. *TIPSA!* 😉
Quote from Magnus Gelang on 14 July 2009, 14:44Jo jag vet,,,,det var mest min mentala tanke att jag skulle jogga onsdag 😀 Men torsdag går ju lika bra det 😀
Jo jag vet,,,,det var mest min mentala tanke att jag skulle jogga onsdag 😀 Men torsdag går ju lika bra det 😀
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 15:38Nu ser jag att mitt mummel tidigare om Midnattsloppet för min del hamnat i fel tråd - trodde det var den om Midnattsloppet. Tar dock inte bort den, för då blir det här inlägget konstigt. Sorry - det var inget försök till trådkapning!
Heja-heja, jättekul
Nu ser jag att mitt mummel tidigare om Midnattsloppet för min del hamnat i fel tråd - trodde det var den om Midnattsloppet. Tar dock inte bort den, för då blir det här inlägget konstigt. Sorry - det var inget försök till trådkapning!
Heja-heja, jättekul
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 18:46så i dag la jag på ytterligare 200m på min runda..nu blev det 6 km,å det tog 35:43...
nu behöver jag bara hålla detta tempo,så ska jag klara å springa 1 mil på 55,7 minuter,om ett antal månader...:-)
i dag kändes benen lättare än i söndags,men skulle
så i dag la jag på ytterligare 200m på min runda..nu blev det 6 km,å det tog 35:43...
nu behöver jag bara hålla detta tempo,så ska jag klara å springa 1 mil på 55,7 minuter,om ett antal månader...:-)
i dag kändes benen lättare än i söndags,men skulle
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 20:37Roland: Du är i en annan liga som springer i under 6 min/km än oss andra nybörjare som siktar på 8 min/km om några veckor och bara kommer 4 km på samma tid eller tom längre tid 🙂 Det kommer med säkerhet gå bra för dig på loppet, jag skulle inte oroa mig!
Roland: Du är i en annan liga som springer i under 6 min/km än oss andra nybörjare som siktar på 8 min/km om några veckor och bara kommer 4 km på samma tid eller tom längre tid 🙂 Det kommer med säkerhet gå bra för dig på loppet, jag skulle inte oroa mig!
Quote from Magnus Gelang on 14 July 2009, 22:42Bra jobbat Roland 🙂
Bra jobbat Roland 🙂
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 23:01bullen o jessie: app app app! inte börja flytta runt träningspassen! alla i kör nu: RUTINER RUTINER RUTINER!
bullen o jessie: app app app! inte börja flytta runt träningspassen! alla i kör nu: RUTINER RUTINER RUTINER!
Quote from Magnus Gelang on 14 July 2009, 23:03Haha och jag som precis flyttade morgondagens pass till torsdag 😀 Dessutom la jag till ett planerat pass nästa vecka,,,,,,ajabaja på mig 😀
Haha och jag som precis flyttade morgondagens pass till torsdag 😀 Dessutom la jag till ett planerat pass nästa vecka,,,,,,ajabaja på mig 😀
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 06:53Hehe Fredrik. Jag har ALDRIG haft någon ordning på passen, men de har blivit av ändå. Konstigt va? 😉
Hehe Fredrik. Jag har ALDRIG haft någon ordning på passen, men de har blivit av ändå. Konstigt va? 😉