Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

Haha ja det där "egentligen ska det ju göras imorgon" bygger ju på att jag har planerat in joggingträningen i kalendern redan 😀 Och där ligger passen på måndag, onsdag och fredag 😀

Pssst.. man kan byta datum på alla förinlagda pass.. *TIPSA!* 😉

Jo jag vet,,,,det var mest min mentala tanke att jag skulle jogga onsdag 😀 Men torsdag går ju lika bra det 😀

Nu ser jag att mitt mummel tidigare om Midnattsloppet för min del hamnat i fel tråd - trodde det var den om Midnattsloppet. Tar dock inte bort den, för då blir det här inlägget konstigt. Sorry - det var inget försök till trådkapning!

Heja-heja, jättekul

så i dag la jag på ytterligare 200m på min runda..nu blev det 6 km,å det tog 35:43...

nu behöver jag bara hålla detta tempo,så ska jag klara å springa 1 mil på 55,7 minuter,om ett antal månader...:-)

i dag kändes benen lättare än i söndags,men skulle

Roland: Du är i en annan liga som springer i under 6 min/km än oss andra nybörjare som siktar på 8 min/km om några veckor och bara kommer 4 km på samma tid eller tom längre tid 🙂 Det kommer med säkerhet gå bra för dig på loppet, jag skulle inte oroa mig!

Bra jobbat Roland 🙂

bullen o jessie: app app app! inte börja flytta runt träningspassen! alla i kör nu: RUTINER RUTINER RUTINER!

Haha och jag som precis flyttade morgondagens pass till torsdag 😀 Dessutom la jag till ett planerat pass nästa vecka,,,,,,ajabaja på mig 😀

Hehe Fredrik. Jag har ALDRIG haft någon ordning på passen, men de har blivit av ändå. Konstigt va? 😉