Quote from Magnus Gelang on 16 July 2009, 22:26Ja jag får klura på det där,,,,,,,,,,,,antingen gör jag nåt litet eget schema över det där (med hjälp av er) eller så är jag tokig nog att testa 20 minuter i sträck 😀
Ja jag får klura på det där,,,,,,,,,,,,antingen gör jag nåt litet eget schema över det där (med hjälp av er) eller så är jag tokig nog att testa 20 minuter i sträck 😀
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 22:30Kör på med 20, men spring saktare. Förvalta din ork.
Jag trodde jag skulle dö när jag plötsligt skulle springa 3.6 utan att gå(jag kör också couch to 5k, har 3 veckor kvar), men gick bra. Nu kör jag 4 utan att gå och första gången var hell(men det gick) o
Kör på med 20, men spring saktare. Förvalta din ork.
Jag trodde jag skulle dö när jag plötsligt skulle springa 3.6 utan att gå(jag kör också couch to 5k, har 3 veckor kvar), men gick bra. Nu kör jag 4 utan att gå och första gången var hell(men det gick) o
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 22:31Bullen - du ska få dispens från min regel nummer 1:
Do or do not - there is no try!FÖRSÖK! Klarar du det inte så spring så långt du klarar och gå sen bara precis så långt som det krävs för att få tillbaka andan igen och sen springer du helt enkelt vida
Bullen - du ska få dispens från min regel nummer 1:
Do or do not - there is no try!
FÖRSÖK! Klarar du det inte så spring så långt du klarar och gå sen bara precis så långt som det krävs för att få tillbaka andan igen och sen springer du helt enkelt vida
Quote from Magnus Gelang on 16 July 2009, 22:35Tack Kenneth för pepp och tack Jessie för dispensen 😀
Ja jag kanske skulle vara tokig nog att testa 😀
På lördag eller söndag är det dags igen,,,,lite beroende på vad livet erbjuder för övrigt 🙂
Tack Kenneth för pepp och tack Jessie för dispensen 😀
Ja jag kanske skulle vara tokig nog att testa 😀
På lördag eller söndag är det dags igen,,,,lite beroende på vad livet erbjuder för övrigt 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 11:29Kul att läsa att det är fler än jag som börjat springande och som kämpar med samma dilemma som undertecknad! 🙂
Jag tycker det är svårt att få träningen "lagom". Jag vill mer än kroppen nog klarar, om vi säger så.. 🙂 Men jag har inte kört på så länge
Kul att läsa att det är fler än jag som börjat springande och som kämpar med samma dilemma som undertecknad! 🙂
Jag tycker det är svårt att få träningen "lagom". Jag vill mer än kroppen nog klarar, om vi säger så.. 🙂 Men jag har inte kört på så länge
Quote from Magnus Gelang on 17 July 2009, 12:39Max: Lycka till med dina planer 🙂
Max: Lycka till med dina planer 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 12:45Bullen; jag tror att du orkar mer än du tror! Det kan låta som ett jättestort steg, men när man väl testar så blir man i regel överraskad över hur mycket mer man klarar! Du har ju jobbat upp en jättefin grund (och startar ju inte från totalt otränad), så
Bullen; jag tror att du orkar mer än du tror! Det kan låta som ett jättestort steg, men när man väl testar så blir man i regel överraskad över hur mycket mer man klarar! Du har ju jobbat upp en jättefin grund (och startar ju inte från totalt otränad), så
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 13:08Bullen: Detsamma! Själv har jag märkt att det är en ganska stor skillnad vad jag TROR jag klarar jämfört med vad jag FAKTISKT klarar av!
Är man bara övertygad om motiverad så går det! Sam ngn skrev, Just do it!
Bullen: Detsamma! Själv har jag märkt att det är en ganska stor skillnad vad jag TROR jag klarar jämfört med vad jag FAKTISKT klarar av!
Är man bara övertygad om motiverad så går det! Sam ngn skrev, Just do it!
Quote from Magnus Gelang on 17 July 2009, 15:13Ok ok, jag testar väl då 😀 Frågan är då bara om jag ska testa nästa pass eller om jag ska köra ett pass till på nivå 5b först.
Det beror lite på var jag ska träna och det i sin tur beror lite på övriga familjemedlemmars aktiviteter så det kan jag inte be
Ok ok, jag testar väl då 😀 Frågan är då bara om jag ska testa nästa pass eller om jag ska köra ett pass till på nivå 5b först.
Det beror lite på var jag ska träna och det i sin tur beror lite på övriga familjemedlemmars aktiviteter så det kan jag inte be
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 15:47Bullen: Jag tyckte också det verkade som ett väldigt stort steg tills jag övertalades av en som gjort programmet och som sade att det går om man bara sänker tempot lite. Och det gjorde jag. När jag tittade på klockan första gången hade jag joggat 12 minut
Bullen: Jag tyckte också det verkade som ett väldigt stort steg tills jag övertalades av en som gjort programmet och som sade att det går om man bara sänker tempot lite. Och det gjorde jag. När jag tittade på klockan första gången hade jag joggat 12 minut