Quote from Magnus Gelang on 17 July 2009, 18:54Tack Anders för pepp. Det är så skönt att höra från er som också kört programmet,,,att ni också tyckt att steget verkade stort, men att ni klarat av det, det peppar.
Tack Anders för pepp. Det är så skönt att höra från er som också kört programmet,,,att ni också tyckt att steget verkade stort, men att ni klarat av det, det peppar.
Quote from Funbeat user on 18 July 2009, 22:51Cool dag idag!
Började med att gå milslingan, ska vi kanske kalla det för uppvärmning? 😉
Sen ut och reka lite till för sommarutmaningen som jag hade bestämt skulle gå av stapeln idag! Märkte ut en målgångsplats med en avkapad björk och mätte ända ner til
Cool dag idag!
Började med att gå milslingan, ska vi kanske kalla det för uppvärmning? 😉
Sen ut och reka lite till för sommarutmaningen som jag hade bestämt skulle gå av stapeln idag! Märkte ut en målgångsplats med en avkapad björk och mätte ända ner til
Quote from Lotta Lindström on 18 July 2009, 22:54Kul Jessie! (t+)
Kul Jessie! (t+)
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 10:11Åh, vilken härlig "historia"! Det lät som ett superduperpass!
Åh, vilken härlig "historia"! Det lät som ett superduperpass!
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 11:10Grattis, Jessie! Härlig runda och härlig berättelse. 🙂
Grattis, Jessie! Härlig runda och härlig berättelse. 🙂
Quote from Magnus Gelang on 19 July 2009, 15:26Bra jobbat Jessie.
Bra jobbat Jessie.
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 15:35Tack! Nu tänkte jag dra till badhuset och snudd på BARA bubbla och basta och fjollsimma och softa och njuuuta och laga kroppen. *ler*
Tack! Nu tänkte jag dra till badhuset och snudd på BARA bubbla och basta och fjollsimma och softa och njuuuta och laga kroppen. *ler*
Quote from Magnus Gelang on 19 July 2009, 22:13JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
Jag klarade det !!!!! Jag joggade 20 minuter i sträck 😀 Det är verkligen helt galet, men jag klarade det 🙂
Det gick inte fort, men jag klarade det. Själva joggingbiten, den som tog 20 minuter blev 2
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
Jag klarade det !!!!! Jag joggade 20 minuter i sträck 😀 Det är verkligen helt galet, men jag klarade det 🙂
Det gick inte fort, men jag klarade det. Själva joggingbiten, den som tog 20 minuter blev 2
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 22:36Så underbart, Bullen! Helt fantastiskt. (t+)
Så underbart, Bullen! Helt fantastiskt. (t+)
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 01:23KANON!
(drar raskt in dispensen igen! 😉 )
KANON!
(drar raskt in dispensen igen! 😉 )