Quote from Magnus Gelang on 20 July 2009, 10:06Tack, tack 🙂
Jessie: Jaså dras dispensen in då,,,,kan jag inte få ha kvar den till nivå 6c när man ska klara 25 minuter utan gå-paus 😀
Tack, tack 🙂
Jessie: Jaså dras dispensen in då,,,,kan jag inte få ha kvar den till nivå 6c när man ska klara 25 minuter utan gå-paus 😀
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 11:33Bullen: Jag tänkte att nu VET du ju att du KAN även det "omöjliga" redan.
Men vi får se när det närmar sig hur vi gör med dispensen.... 😉
Bullen: Jag tänkte att nu VET du ju att du KAN även det "omöjliga" redan.
Men vi får se när det närmar sig hur vi gör med dispensen.... 😉
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 12:44Bullen!
Du är grym! Fan vad skönt, jag minns min 20 minuters som inte alls var så länge sedan som en seger som jag hade med mig länge!
Förra veckan blev dålig för mig, vi var på SommarHack i Skutskär och det blev aldrig att jag kom iväg på någon löparru
Bullen!
Du är grym! Fan vad skönt, jag minns min 20 minuters som inte alls var så länge sedan som en seger som jag hade med mig länge!
Förra veckan blev dålig för mig, vi var på SommarHack i Skutskär och det blev aldrig att jag kom iväg på någon löparru
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 19:36Härligt Bullen! Det var ju det jag sa; du klarar mer än du tror! (L)
Härligt Bullen! Det var ju det jag sa; du klarar mer än du tror! (L)
Quote from Magnus Gelang on 20 July 2009, 20:10Tack Susanne,,,ja då hade du rätt, du är en klok kvinna 😀
Tack Susanne,,,ja då hade du rätt, du är en klok kvinna 😀
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 21:20Bullen, jag är övertygad om att om du försöker springa så långt som du ska istället för antal minuter så kommer du klara det också.
Själv övergav jag att köra efter tiden veckan där man skulle göra 3.6, utan kör nu istället så långt som det står i passen
Bullen, jag är övertygad om att om du försöker springa så långt som du ska istället för antal minuter så kommer du klara det också.
Själv övergav jag att köra efter tiden veckan där man skulle göra 3.6, utan kör nu istället så långt som det står i passen
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 21:24Ett tips är att Slå den på så lite som möjligt MEN JOGGA. Det hjälper
Ett tips är att Slå den på så lite som möjligt MEN JOGGA. Det hjälper
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 21:25...och jag struntade hejvilt i sträckorna som står i programmet (ORKA räkna om till kilometer till att börja med? nooooot! 😉 ) och sen när jag hade kommit till sista veckan där så sprang jag min 5km-slinga hemma och kollade hur lång tid det tog.
Då tog
...och jag struntade hejvilt i sträckorna som står i programmet (ORKA räkna om till kilometer till att börja med? nooooot! 😉 ) och sen när jag hade kommit till sista veckan där så sprang jag min 5km-slinga hemma och kollade hur lång tid det tog.
Då tog
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 22:03i mitt C5K så står det t.ex "4 km eller 25 minuter", så behöver inte "räkna om till kilometer", jag springer helt enkelt 4 km i detta fall.
i mitt C5K så står det t.ex "4 km eller 25 minuter", så behöver inte "räkna om till kilometer", jag springer helt enkelt 4 km i detta fall.
Quote from Magnus Gelang on 20 July 2009, 22:18Kenneth: Än så länge kör jag på tiden,,,,det är ju den jag har använt hela tiden hittills så jag kör gärna på med den. Men jag räknar ju helt klart med att komma längre på samma tid så småningom 🙂
Jesper: Du skrev: "Slå den på så lite som möjligt MEN J
Kenneth: Än så länge kör jag på tiden,,,,det är ju den jag har använt hela tiden hittills så jag kör gärna på med den. Men jag räknar ju helt klart med att komma längre på samma tid så småningom 🙂
Jesper: Du skrev: "Slå den på så lite som möjligt MEN J