Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

Jag vill ha massor av sås till - därav förslaget till att byta ut. Men gräddfil är naturligtvis godare, så alternativet att ta mindre låter väl bra.

Lunchrestaurangmaten är till 99% skit tycker jag - det försöker jag alltid undvika, året om. 🙂

Det kom

Jävulen vad sugen jag blev på en tallrik med matjessill, färskpotatis med en liten klick smör, färska rädisor, gräslök, gräddfil, små hemodlade tomater och en liten sallad till. En rejäl knäckebrödskiva med västerbottensost och en liten skåning. (H:) (L)(

Du glömde ostbrickan med lite riktigt gammalt portvin och sen kaffe och en liter glass och ordentligt med konjak...

Jag skippar gärna ALLT som Anders beskrev nu utom möjligen en ostmacka med.. eh.. gräslöken på?

Den där litern glass däremot, lägger jag gärna beslag på, så kan ni andra roa er med läbbiga drycker man inte ens kan få ner med tvång och att hålla för näsan

Idag har jag och Mia varit ute och rekat på Midnattsloppsbanan. Vi gick hela sträckan på 1 timma och 50 minuter. Helt okej, med tanke på att vi pratade hela vägen och diskuterade loppstrategier och ibland även stod still och begrundade backar upp och ner

Hur långt är midnattsloppet?

Det låter trevligt att träffas och gå den tillsammans och sen fika 🙂

Midnattsloppet är en mil.

Hörs ju på namnet: _MI_dnatts_L_oppet! 😉

Nu ska du inte vara sån Peter. *fyar bestämt*

Hehe Peter, den var bra 😀