Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 22:20Ah Kenneth. Jag hade nog en yankified version, trots att den ändå kallar sig Couch to 5K (vilket ju då BORDE ha sträckor i form av kilometer, menmen).
Fast jag skulle nog ändå ha gjort som jag gjorde. Först gå på tiderna som står.. SEN börja titta på att
Ah Kenneth. Jag hade nog en yankified version, trots att den ändå kallar sig Couch to 5K (vilket ju då BORDE ha sträckor i form av kilometer, menmen).
Fast jag skulle nog ändå ha gjort som jag gjorde. Först gå på tiderna som står.. SEN börja titta på att
Quote from Magnus Gelang on 20 July 2009, 22:22Jag tänker lika som Jessie 🙂
Jag tänker lika som Jessie 🙂
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 23:26Jaja, håll ihop bara;)
Jaja, håll ihop bara;)
Quote from Magnus Gelang on 20 July 2009, 23:31Haha ja du vet tjejer mot killar 🙂
Haha ja du vet tjejer mot killar 🙂
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 23:31Ja, såklart? För vad är alternativet? Erkänna att vi till och med är för långsamma för ett nybörjarprogram? ICKE! (H)
Ja, såklart? För vad är alternativet? Erkänna att vi till och med är för långsamma för ett nybörjarprogram? ICKE! (H)
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 23:38http://www.ichimusai.org/2009/03/24/my-c25k/
Längst ned på den artikeln finns en översättning av programmet till kilometrar och sådär, det stämmer på hundrametern i alla fall med originalprogrammet som verkar ha det i yards och miles av någon anledning.
http://www.ichimusai.org/2009/03/24/my-c25k/
Längst ned på den artikeln finns en översättning av programmet till kilometrar och sådär, det stämmer på hundrametern i alla fall med originalprogrammet som verkar ha det i yards och miles av någon anledning.
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 23:52"Jag är ingen godisråtta som sådan men älskar potatis i alla dess former och det är ju enligt rådande rön inte så bra om man skall gå ner i vikt."
Rådande rön kan man ju strunta lite glatt i sådär tycker jag. Ena perioden är X farligt och fetmaframkallan
"Jag är ingen godisråtta som sådan men älskar potatis i alla dess former och det är ju enligt rådande rön inte så bra om man skall gå ner i vikt."
Rådande rön kan man ju strunta lite glatt i sådär tycker jag. Ena perioden är X farligt och fetmaframkallan
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 00:09Klart jag skall njuta, det är det man har semester till! Jag skall också hugga ved och bära vatten och ro båten över sjön, bada och simma om det inte är alldeles för kallt och springa så mycket som jag tycker är lagom 🙂
Kanske också ta ryggan och ge mi
Klart jag skall njuta, det är det man har semester till! Jag skall också hugga ved och bära vatten och ro båten över sjön, bada och simma om det inte är alldeles för kallt och springa så mycket som jag tycker är lagom 🙂
Kanske också ta ryggan och ge mi
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 07:28När jag gick ner i vikt följde jag ett program som ansåg att potatis var kanonbra att äta vid viktnedgång. Jag åt alltså massor av potatis och det gick briljant att gå ner i vikt på det sättet så jag säger som Jessie - ta alla sådana råd för vad dom är, f
När jag gick ner i vikt följde jag ett program som ansåg att potatis var kanonbra att äta vid viktnedgång. Jag åt alltså massor av potatis och det gick briljant att gå ner i vikt på det sättet så jag säger som Jessie - ta alla sådana råd för vad dom är, f
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 09:14Jag brukar faktiskt gå ner i vikt på semestern. Äter nog lite lättare och jag brukar inte ens byta ut gräddfilen men kanske ta mindre mängd. Mer grillat och sallad till det, mindre färdiga halvfabrikat med en massa transfetter och lunchrestauranger med då
Jag brukar faktiskt gå ner i vikt på semestern. Äter nog lite lättare och jag brukar inte ens byta ut gräddfilen men kanske ta mindre mängd. Mer grillat och sallad till det, mindre färdiga halvfabrikat med en massa transfetter och lunchrestauranger med då