Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

På tal om antibiotikan där ja, att träna med antibiotika i kroppen är inte jättebra, inte för att just AB orsakar problem då men väl sjukdomen man försöker bota. Är det dessutom streptokocker (som vid t.ex. halsfluss) kan de slå sig på interna organ även

Bra jobbat Anders 🙂

Mia: Grattis till att du får börja springa igen 🙂

Tack Bullen! Du är grymt duktig själv, vilket avancemang vad? Nivå fem och skadefri, med lusten i behåll och framgångar runt varje knut! Mycket bra!

Anledningen till att jag skulle sluta ta AB var ju för att jag inte hade nån infektion från början. De satte in AB i fall att för att jag skulle bli bättre. Nu när det klurat ut att det var onödigt så slipper jag fortsätta.

Ja, jag skulle inte ge mig ut

Det är bra! Och så skönt att du inte hade någon infektion!

Jag gjorde som Jessie starlady, i början körde jag enbart på tidsangivelserna i programmet, i slutet gick jag över på distanserna. Jag måste fortfarande ta det varligt på fem kilometer, framförallt om det är varmt, och har inte brytt mig nämnvärt om att

Det finns förstås för och nackdelar med allt. Jag kör på sträckan för då får jag en längre workout om jag springer långsammare och en kortare om jag kör mer intensivt och jag känner också förbättringen.

Kör man på tid kan man ju göra tvärt om, kolla hur

Anders, fast du springer väl i rätt backigt spår va? Det skulle nog vara lite lättare att springa snabbt på platten. Eller så tycker jag det är i alla fall.

Det blev ingen löprunda igår eftersom sambon gärna ville gå ut och äta och det redan var mörkt nä

Mia: Ja, det är ganska backigt där jag springer. Jag undviker de värsta, finns en som är 500 meter lång med en lutning som får även de vana killarna i spåret att gå sista biten, alternativt sänka tempot ordentligt.

Det är bra att du inte oroar dig för mi

Ja, nu var det ju sjukdom som satte käppar i hjulet för träningen och det är ju svårt att värja sig ifrån. 🙁

Men annars håller jag med dig, bästa att planera in passen man vill köra och se till att få det gjort. 🙂

2010 kommer bli ett bra år hoppas j