Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

OT Förlåt, ville bara säga att jag älskar den här tråden(L)
om jag nån gång blir frisk i "hälsporre-jävel-foten-helvetet" så ska jag börja jag med.
Puss puss!

Krya på foten smoothie,,,,och du,,,det är ok att älska den här tråden 😉

Bullen: Det började ju egentligen med att jag gav mig ut i träningsspåret och väl där så mindes jag inte om det skulle vara tre eller fyra joggintervaller... så då sprang jag fyra bara för att vara SÄKER på att jag inte skulle komma hem och inse att nej,

Spännande att se vad du väljer nu då Jessie 🙂

Själv ska jag ut ikväll och köra 10-3-10 😀

Nu har hunden och jag varit ute på nivå 6b. Det gick bra och jag var inte totalt slut (men dock rejält trött) när jag var klar.

Nu väntar gympa imorgon kväll, Sommarutmaningen (förhoppningsvis med bad) på söndag, rask promenad måndag morgon och sen nivå

Heja heja Bullen! Själv har jag suttit inomhus och tittat misströstande ut genom fönstret och där ute har regnet bara vräääkt ner. Fast just NU är det ett litet.. "duggregnsuppehåll" så då tänkte jag ta mig ut och så får vi se vad det blir för sorts pass.

Ja jösses,,,såna dagar blir det både mer spring och mer tyngd att bära på. Jag antar att det också tar mer tid,,,,,,,är det nåt du får extra betalt för också? Eller ska du klara det på ordinarie arbetstid?

Jag får en extra timme på mig och sen får jag extra betalt per tidning.
Det dryga är hur tung vagnen blir och att jag inte ens får plats med tidningarna på den utan måste gå till en annan plats längs min runda och hämta FLER buntar när det tar slut på min

Jag håller tummarna för uppehåll!

Ja då håller vi tummarna för uppehåll inatt,,,,för alla tidningsbudens skull 😀