Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

Fredrik

Sprungit som en galning på alla sportaffärer i stan... statium, intersport, team sportia och en annan intersportbutik men överallt var sport kittet slutsålt. TYPISKT.... fick så lov att beställa ett så nu får jag vänta...

Köpte iaf en ipod, hur

Hej!

Tänkte höra av mig bara för att öka min egen motivation.
En gång i tiden var både vikten och konditionen ok. Nu har jag blivit 38 år och en soffpotatis. 15 kg för tung och en ordentligt försämrad kondition. Började träna förra veckan. I söndags spra

ZZ Top !!!
(H)

Fredrik -

Nu har jag fått över ett par låtar efter många om och men.. itunes är riktigt krångligt faktiskt :/ om man vill göra mappar och sådant med sina egna låtar från datorn.. men skam den som ger sig!

vad var det för springsteen låt? :)*nyfiken*

Imorrn går jag in på sista vecka i C25K! 5 km 3 ggr ska springas, och jag tror faktiskt jag kommer klara det under 30 minuter.
Sen är frågan vad man ska göra sen? Antingen köra vidare med nåt program mot 10 km eller så stanna kvar på 5 och försöka få snab

Lycka till Kenneth 🙂

Idag genomförde jag sommarutmaningen juli inkl bad 😀
Intervallerna blev:
5:03 gång
6:00 jogg
3:10 gång
3:00 jogg
2:24 gång
6:00 jogg
3:01 gång
4:30 jogg
4:08 BAD
0:55 jogg (var rejält trött och det blev uppförsbackar)
1:59 gång
2:08 jogg,,,,MÅÅÅÅÅÅL på 4

YEY! för en till som ser ut att bara ha kastat sig i! 😀

Här går det seegt med motivationen av någon konstig anledning? 🙁
Tre veckor KNAPPT kvar till Midnattsloppet och jag vill verkligen INTE springa nu...
(dvs jag vill inte träna inför det, vilket j

Japp jag bara kastade mig i. Tänkte att om jag först känner efter så kommer jag inte vilja gå i så det var bara att obarmhärtigt kasta sig i 😀

Jaha du vill ha hjälp att ta dig ut och träna??? Då får du en stor (men lagom hård) spark i baken av mig nu så

Heja Bullen ! vad duktigt 🙂 Måste ju kännas toppen att ha uppnåt ett mål och dessutom personbästa ! grattis !!

själv slet jag mig ut kväll efter en blöt gårkväll...hujedamig...... Men konstigt nog gick det hur lätt som helst.. brukar känna mig rätt tröt