Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

Jag har hittat en BRA funktion med regn!
Det är SKÖNT att ha lite (lagom mycket) regn när man ska springa!

Efter att ha surat över regnet i flera timmar och börjat bygga ursäkter för mig själv för att slippa springa idag så... röck jag tummen ur och tvin

Hej allihopa ! Vilken underbar tråd.. Har följt er från dess att tråden startades 🙂 så duktiga ni är !! Jag hoppas att jag kommer att fixa det här lika bra som ni har gjort. Jag har skrivit ut ett träningsprogram för att klara av att jogga hela tjejmilen

Jessie: Bra jobbat 🙂

Ida: Jag var nog på din nivå när jag började. Jag hade i och för sig kondition, kunde utan problem klara gympapass på en timma och gå raska promenader på 1-2 timmar, men jogga var fasiken totalt tvärstopp.

Men så började jag med d

Får också passa på att säga hej efter att ha läst och hämtat inspiration en längre tid här på funbeat och detta kändes som en bra tråd att börja i.
Jag är en nybliven "joggare" sedan jag slutat röka den 24:e mars i år och jag måste säga att det gått över

Kristian: Wow jag är imponerad. Redan jogga 1 mil på mindre än 60 minuter,,,mycket bra jobbat. Och grattis till att ha slutat röka 🙂

Bullen - Jo promenader är inga problem för mig heller.. kan utan problem promenera 1-2 timmar i rätt rask takt om jag bara vill..

Har 2 små vovvar som kräver sin motion också, så promenader är jag van vid! Jogga däremot, phu..... Men skam den som ger sig

Bullen71: Jag blev själv förvånad när jag klarade det. Eftersom jag "bara" hade tänkt att se om jag orkade en *hel* mil oavsett tid. Jag får väl skylla på att jag har långa ben. Men det var en skön känsla (om än väldigt trött).

@Ida S:
Jag använder iPod Nano och Nike+. För mig var det nästan nödvändigt att "ha något i öronen", annars skulle jag inte komma iväg. Sedan är jag prylnörd, så grejer att stoppa i skon som mäter hur långt man springer och var svårt att motstå. Men progr

Så idag var jag ute i spåret igen efter 10 dagars uppehåll..
tiden blev hyffsat bra..sprang 5,6 km på 31:39..
anledningen till att jag höll upp från löpningen va att jag gjorde nått med ena knäet när jag stretchade efter ett spinningspass...men nu kääns d

Men Roland då? Du kan ju jogga på stranden. Eller vänta? Blir inte solbrännan jämn då? 😉

till alla andra: Det här är ett ruggigt gammalt internt skämt, så ni behöver inte skriva något om att solbrännor minsann blir jämnare om man rör sig i solen, det ve