Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

Bra jobbat Ida 🙂

joggade/gick 7km igår på 62 min...
3 veckor kvar till loppet och förstår inte riktigt heller hur jag ska ta mej runt utan att få skämmas 🙁 Idag blir det en promenad för benen känns stela och värker.
Tycker alla här e så grymt duktiga,lycka till allihop

Stefan: Om du menar att du ska skämmas för att du kanske behöver gå ibland så tycker jag du ska sluta se det som ett nederlag. Alla är vi nybörjare i början och behöver du ta en gå-paus för att klara passet utan att bryta ihop/kräkas/svimma mm så tycker j

Tack bullen...behöver peppas 🙂

Stefan varför inte börja köra programmet som många av oss andra kör? Börjar lungt o fint.
http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=977

Stefan: Vi är på samma nivå du och jag tror jag och inte tusan tänker jag skämmas för att jag kommer att bli tvungen att gå här och där? När jag korsar den där mållinjen den 15e.. då kommer jag att VARA en vinnare oavsett hur lång tid det krävs för att ta

Njaaaeh Bullen, jag hade nog hellre velat höra vad tusan ni andra gör såna där dagar då varken kroppen, hjärnan eller envisheten vill springa? Då målmedvetenheten står och darrar i ett hörn för att latmasken varit iväg på boot camp och blivit stor och sta

Jag tror jag klarar att ta mig ut genom att jag oftast har berättat mina planer för andra, t.ex här och på aff och för familjen.
Då vill jag ju inte behöva berätta att jag bröt planerna,,,,,,iallafall inte utan väldigt goda skäl 😀

Hmm... det var väl iofs i princip det jag gjorde när jag skrev här att jag hade problem, för då ville jag ju inte behöva skriva här att nääeh, det blev inget springa av idag heller... Det hade ju varit direkt pinsamt!

Så, TACK! till min funbeatfamilj! 😀

"vad tusan ni andra gör såna där dagar då varken kroppen, hjärnan eller envisheten vill springa? Då målmedvetenheten står och darrar i ett hörn för att latmasken varit iväg på boot camp och blivit stor och stark?"

Ibland funkar visualisering för mig! Fra