Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

nja... Har inte gjort de på samma runda. När jag utökat distansen har jag tagit de lugnt, men försökt gå snabbare på kortdistanserna istället.
Men den största boven till min nuvarande skada är nog att jag sprang barfota på lutande strand en dag och 2 dg

Jag menade inte under samma pass, utan under samma period.

Mitt "checka av att jag inte blivit långsammare e g e n t l i g e n"-pass var ett fel av mig enligt det tänket, men jag blev såå stressad av att se kilometertiderna dala.. (#)

Jessie, de va inte ditt snabbdistanspass jag menade heller utan mina utökade sträckor och försök till intag på tiderna

Men nu ska vi nog inte kapa mer på denna tråden 😉

Anette: Tack för beröm *bugar och bockar* 🙂 Och krya på din skadade kropp.

Hej allihopa
Precis vart ute och kört ett pass...det var på 7,4 km och tog mej 58 min.
Kändes grymt bra i slutet men första kilometrarna gjorde bara ont och jag fick verkligen plåga mej.....kanske måste värma upp mer.(kör nu 5 min rask promenad)

Bra jobbat Stefan 🙂

Nu har jag varit ute,,,,det var ju dags för nivå 6c idag. Hur var det Jessie,,,hade jag fått dispens av dig idag eller??? Äsch, det spelar ingen roll för jag klarade det 😀
Uppvärmning 6 minuter snabb gång. Sen jogga i 25 minuter utan gå-paus. Jag joggar

Man får tacka för berömmet. I början hade jag lite problem med småmusklerna runt knäna som var ganska arga men det löste sig med att ta det lugnt och c25k-programmet har verkligen varit en stor hjälp som alla underbara människor på funbeat som peppat, var

Skönt att höra att det blir bättre med tiden. Faktiskt kändes det lite bättre när jag sprang 3*2/8 gång/löpning idag.
Det verkar vara när jag utökar löptiden som benen blir stela och jag har svårt att hålla samma fart.
Det släpper ofta efter några timma

Jag visste väl det Bullen att du inte behövde någon dispens! (t+)

Jag tycker du kan ta de där vilodagarna med gott samvete och känner du att det blir för lite springa i ditt liv då så varför inte bara ta en KORT runda, säg 1 kilometer eller så? Men INTE