Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 08:08Bullen: Jag tycker du skall ta någon eller några extra vilodagar med gott samvete när du ger blod. Det behöver nog din kropp och man skall ju inte pressa sig när man lämnat det röda heller. Ta i stället en lågintensiv men skön långpromenad dagen efter ell
Bullen: Jag tycker du skall ta någon eller några extra vilodagar med gott samvete när du ger blod. Det behöver nog din kropp och man skall ju inte pressa sig när man lämnat det röda heller. Ta i stället en lågintensiv men skön långpromenad dagen efter ell
Quote from Magnus Gelang on 30 July 2009, 09:48Ja jag tror jag ska ta en skogspromenad med hundarna imorgon eftermiddag/kväll.
Vila/måla hus idag
Skogspromenad på fredag
vilodag/måla hus/städa på lördag
jogging igen på söndag
Ja jag tror jag ska ta en skogspromenad med hundarna imorgon eftermiddag/kväll.
Vila/måla hus idag
Skogspromenad på fredag
vilodag/måla hus/städa på lördag
jogging igen på söndag
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 10:22Bullen: Det låter som en riktigt bra plan tycker jag. Drick ordentligt brukar väl också vara ett bra råd i sammanhanget. Gå på känslan och om du joggar på söndag och känner dig oförklarligt trött eller väldigt mycket mer anfådd och ansträngd så ta det lug
Bullen: Det låter som en riktigt bra plan tycker jag. Drick ordentligt brukar väl också vara ett bra råd i sammanhanget. Gå på känslan och om du joggar på söndag och känner dig oförklarligt trött eller väldigt mycket mer anfådd och ansträngd så ta det lug
Quote from Magnus Gelang on 30 July 2009, 10:34Ja jag brukar vara duktig på att dricka i samband med blodgivningen. När det inte är sommar brukar jag ju gå på gympa och då brukar jag köra som vanligt dagen efter blodgivning. Försöker jag däremot gå på gympa samma dag som blodgivningen så märker jag at
Ja jag brukar vara duktig på att dricka i samband med blodgivningen. När det inte är sommar brukar jag ju gå på gympa och då brukar jag köra som vanligt dagen efter blodgivning. Försöker jag däremot gå på gympa samma dag som blodgivningen så märker jag at
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 10:43Roligt att kunna följa er alla. Igår sprang jag 5 km på min snabbaste tid hittills, 33.08. Alltihop (nästan) utan gåpaus - bara 10-15 sekunder efter 3 km eller så. Det kändes bra även om jag var rejält trött efteråt! Nu tror jag att jag ska fortsätta med
Roligt att kunna följa er alla. Igår sprang jag 5 km på min snabbaste tid hittills, 33.08. Alltihop (nästan) utan gåpaus - bara 10-15 sekunder efter 3 km eller så. Det kändes bra även om jag var rejält trött efteråt! Nu tror jag att jag ska fortsätta med
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 13:08Det var bättre förr!!!
När 3,5km VAR 3,5 kilometer helt enkelt för att skyltarna i elljusspåret SA att de var det?
Nu har jag varit DUM nog att ge mig ut på slingan med min GPS och mätt upp den. Det visade sig vara ett fruktansvärt korkat drag och jag
Det var bättre förr!!!
När 3,5km VAR 3,5 kilometer helt enkelt för att skyltarna i elljusspåret SA att de var det?
Nu har jag varit DUM nog att ge mig ut på slingan med min GPS och mätt upp den. Det visade sig vara ett fruktansvärt korkat drag och jag
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 13:43JS: Man kan inte vara säker ens utan GPS. För ett par år sedan så ändrades 5km slingan i Pålsjö skog här i Helsingborg så att den blev rätt mycket längre - den hade varit för kort tidigare. Kan tro det var många motionärer som inte tyckte det var så rolig
JS: Man kan inte vara säker ens utan GPS. För ett par år sedan så ändrades 5km slingan i Pålsjö skog här i Helsingborg så att den blev rätt mycket längre - den hade varit för kort tidigare. Kan tro det var många motionärer som inte tyckte det var så rolig
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 14:13Jag får hålla med Staffan. Rätt från början.
Men hur ska man veta det när man precis börjat springa.
Jag får hålla med Staffan. Rätt från början.
Men hur ska man veta det när man precis börjat springa.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 16:11Jag har noll erfarenhet av GPS, men kan man vara säker på att de mäter 100% rätt? Kan det inte hända att exaktheten skiljer mellan olika märken resp kvalitén på GPS:en? Efter vad jag läst i en annan tråd inkluderas inte backar i mätningen då den bara regi
Jag har noll erfarenhet av GPS, men kan man vara säker på att de mäter 100% rätt? Kan det inte hända att exaktheten skiljer mellan olika märken resp kvalitén på GPS:en? Efter vad jag läst i en annan tråd inkluderas inte backar i mätningen då den bara regi
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 17:19Jag är en kartoman och GPS-freak och jag har provat många olika modeller och det skiljer inte så mycket mellan moderna modeller. Tidigare var det värre men är den inte mer än fem år är den nog ganska bra. Däremot verkar google maps ge lite glädjemätning d
Jag är en kartoman och GPS-freak och jag har provat många olika modeller och det skiljer inte så mycket mellan moderna modeller. Tidigare var det värre men är den inte mer än fem år är den nog ganska bra. Däremot verkar google maps ge lite glädjemätning d