Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

Det känns väldigt frustrerarande att försöka följa ett program med angivna sträckor när man är på semester och inte har tillgång till dator eller uppmätta spår, det enda man kan göra är att mäta med linjal på en karta och skatta ....

Lingling: Ja det kan vara svårt att göra det. Själv kör jag mest på tid och intensitet i det läget och släpper lite det här med själva programmet under den tiden.

Gissa om jag börjat falla till föga och önska mig en gps ... :/

Lingling, köp en - som ytterliggare plus så blir det faktiskt roligare att ge sig ut o springa:) Själv har jag en garmin forerunner 305, som jag är mkt nöjd med.

Men jag gillar min polar i övrigt ... och den är mkt snyggare 😉

Allt behöver inte vara snyggt ute i spåret 😉
Det går inte att köpa till en sån där fotpod till din polar?

Inte den versionen, tyvärr annars hade jag gjort det. Med snygg, förutom att den inte är svart, menar jag att den är en lättburen sak också 😉

Billig handburen GPS som den här hittar man på Tradera lite då och då. Blocket också för den delen. http://www.tradera.com/GPS-Magellan-explorist-100-auktion_96250145

Ida: Kanske du ska överväga att köra lite passande core-övningar för att få upp styrkan i bål? konferera detta med din sjukgymnast så att du gör rätt övningar i förhållande till din skada.. ökad bålstabilitet gör under för löpsteget skulle jag vilja påstå

Det var några som diskuterade att mäta ut rutter alldeles nyss. Jag har inte gps i pulsklockan (har en klocka som jag fick med en tidning, faktiskt, men den funkar sk*tbra än så länge, den har allt jag behöver) utan mäter när jag är ute med Nike+ fotpod i