Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 21:39Kenneth - Duktigt =)
Kenneth - Duktigt =)
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 23:49Heja Bullen! Extra duktigt är det ju att ta sig ut och genomföra ett pass när man verkligen, verkligen INTE vill! (t+)
Här är det också liite glatt ikväll, trots envisa sjukdomen och allmän Midnattsloppspanik, för jag har just mätt upp min "kilometer run
Heja Bullen! Extra duktigt är det ju att ta sig ut och genomföra ett pass när man verkligen, verkligen INTE vill! (t+)
Här är det också liite glatt ikväll, trots envisa sjukdomen och allmän Midnattsloppspanik, för jag har just mätt upp min "kilometer run
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 01:26Staffan: Trevligt! Som vanligt ta det varligt bara så kommer det säkert gå väldigt bra. Själv känner jag att mina depåer i kroppen som regel tar slut strax efter 4 km och det har varit svårt för mig att ta mig vidare - tills i kväll 🙂
Susse: Skall koll
Staffan: Trevligt! Som vanligt ta det varligt bara så kommer det säkert gå väldigt bra. Själv känner jag att mina depåer i kroppen som regel tar slut strax efter 4 km och det har varit svårt för mig att ta mig vidare - tills i kväll 🙂
Susse: Skall koll
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 01:33F E M K I L O M E T E R !
Gjorde mitt eget lilla midnattslopp i dag. Eller ett halvt i alla fall. För första gången sedan lumpen för 17 år sedan eller så har jag sprungit hela 5 km! Japp, nu skall jag bara upprepa bedriften två gånger till för att ta e
F E M K I L O M E T E R !
Gjorde mitt eget lilla midnattslopp i dag. Eller ett halvt i alla fall. För första gången sedan lumpen för 17 år sedan eller så har jag sprungit hela 5 km! Japp, nu skall jag bara upprepa bedriften två gånger till för att ta e
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 01:41Ha, fördelen med att nattsudda är att man får vara först med att gratulera! Starkt jobbat!
Ha, fördelen med att nattsudda är att man får vara först med att gratulera! Starkt jobbat!
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 02:47Man tackar! Jag såg just att denna diskussion hade 702 inlägg om man inte räknar det jag skriver här. Det måste vara en av de längre trådarna i funbeat, eller?
Man tackar! Jag såg just att denna diskussion hade 702 inlägg om man inte räknar det jag skriver här. Det måste vara en av de längre trådarna i funbeat, eller?
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 06:52Får också gratulera.
Bra jobbat. (t+)
Får också gratulera.
Bra jobbat. (t+)
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 06:52GRATTIS ANDERS!
Det är ju hur stort som helst att du är på sista nivån på programmet nu! (t+)
GRATTIS ANDERS!
Det är ju hur stort som helst att du är på sista nivån på programmet nu! (t+)
Quote from Magnus Gelang on 3 August 2009, 08:57Tack Jessie.
Och ja Anders,,,jag minns,,,,det är helt galet 😀Och JÄTTEGRATTIS till avklarade 5 kilometrar 😀 Så himla bra jobbat 🙂
Tack Jessie.
Och ja Anders,,,jag minns,,,,det är helt galet 😀
Och JÄTTEGRATTIS till avklarade 5 kilometrar 😀 Så himla bra jobbat 🙂
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 09:36Ja gratulerar Anders! Du har inspirerat många i denna tråden och med din målmedvetenhet är väl värd denna belöning. Bra gjort!
Ja gratulerar Anders! Du har inspirerat många i denna tråden och med din målmedvetenhet är väl värd denna belöning. Bra gjort!