Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 09:37Anders stort stort stooooort grattis !!! 🙂 Vet hur lycklig man blir..själv fixade jag också 5 kilometer igår... med 2mins gång i början för att värma upp ! Så fruuuktansvärt härligt !!!!!!
Anders stort stort stooooort grattis !!! 🙂 Vet hur lycklig man blir..själv fixade jag också 5 kilometer igår... med 2mins gång i början för att värma upp ! Så fruuuktansvärt härligt !!!!!!
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 09:58Grattis Anders!
Mycket bra jobbat!
Grattis Anders!
Mycket bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 12:30Bra kämpat Anders!!! En riktig kämpe! (t+)
Bra kämpat Anders!!! En riktig kämpe! (t+)
Quote from Magnus Gelang on 3 August 2009, 14:00Passar på att igen göra lite reklam för den nya gruppen där man får vara medlem om man började jogga under år 2009 😀
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1625
Passar på att igen göra lite reklam för den nya gruppen där man får vara medlem om man började jogga under år 2009 😀
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 20:32Härligt Anders! Vad blir nästa steg? 10 km?
Härligt Anders! Vad blir nästa steg? 10 km?
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 21:08Heja, Anders!
Du är en av dem som inspirerat mig mest sedan jag började smygläsa här.
Du har verkligen kämpat. Ett stort grattis!
Heja, Anders!
Du är en av dem som inspirerat mig mest sedan jag började smygläsa här.
Du har verkligen kämpat. Ett stort grattis!
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 22:12Härligt kämpat Anders :):):):)
Härligt kämpat Anders :):):):)
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 23:50Nu skall jag först upp I bergen och springa I dalarna sedan blir det nog att ligga kvar på fem km ett tag tills det blir rutin och sedan så sakteliga öka dosen träning, mera I tid än i längd till en början får vi se.
men först en skön semester uppe I dal
Nu skall jag först upp I bergen och springa I dalarna sedan blir det nog att ligga kvar på fem km ett tag tills det blir rutin och sedan så sakteliga öka dosen träning, mera I tid än i längd till en början får vi se.
men först en skön semester uppe I dal
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 00:29Hej alla, här är en till nybörjare i joggingskorna.. Jag har följt denna tråd sedan april-maj någon gång och har blivit så inspirerad och imponerad av er alla, kanske allra mest av Anders, Bullen och Jessie S.
Själv började jag springa (hasa mig fram) e
Hej alla, här är en till nybörjare i joggingskorna.. Jag har följt denna tråd sedan april-maj någon gång och har blivit så inspirerad och imponerad av er alla, kanske allra mest av Anders, Bullen och Jessie S.
Själv började jag springa (hasa mig fram) e
Quote from Magnus Gelang on 4 August 2009, 08:19Susanne: Lycka till 🙂
Susanne: Lycka till 🙂