Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 13:01Ute och tränade 6 km idag. Visserligen i lugnt temp men ändå ganska jobbigt. Jag tänkte ta 6km som ett första steg i att försöka öka längden på joggingrundorna lite. Nu efter ca 2 och en halv månads jogging så kan det vara dags att varva 4 och 5 km rundo
Ute och tränade 6 km idag. Visserligen i lugnt temp men ändå ganska jobbigt. Jag tänkte ta 6km som ett första steg i att försöka öka längden på joggingrundorna lite. Nu efter ca 2 och en halv månads jogging så kan det vara dags att varva 4 och 5 km rundo
Quote from Magnus Gelang on 1 August 2009, 15:01Bra jobbat Staffan. Hur lång tid tog dina 6 km idag?
Bra jobbat Staffan. Hur lång tid tog dina 6 km idag?
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 15:50Peter - Tack för tipset 🙂 jo jag vet att jag bör stärka de flesta muskler i mage och rygg.. därför försöker jag också gå lugnt ut på löparfronten.. så att jag har en chans att hinna träna annat också och låta kroppen återhämta sig mellan rundorna. Inte l
Peter - Tack för tipset 🙂 jo jag vet att jag bör stärka de flesta muskler i mage och rygg.. därför försöker jag också gå lugnt ut på löparfronten.. så att jag har en chans att hinna träna annat också och låta kroppen återhämta sig mellan rundorna. Inte l
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 16:00Välkomna till vår nya grupp: Nya joggare 2009!
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=509087
För er som börjat jogga i år. Vi ska dela med oss av både fram- och motgångar.
Välkomna till vår nya grupp: Nya joggare 2009!
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=509087
För er som börjat jogga i år. Vi ska dela med oss av både fram- och motgångar.
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 16:03bullen: det tog 42.24, dvs drygt 7 min/km. Då är en liten gåpaus efter 4 km inkluderat också. Fortfarande känns det som jag är långsammast i spåret, men det struntar jag i bara jag får ut den träningen jag vill.
Jag sprang förra veckan 5 km på 33.08. Då t
bullen: det tog 42.24, dvs drygt 7 min/km. Då är en liten gåpaus efter 4 km inkluderat också. Fortfarande känns det som jag är långsammast i spåret, men det struntar jag i bara jag får ut den träningen jag vill.
Jag sprang förra veckan 5 km på 33.08. Då t
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 16:08Trasig, trasig, traaasig. Eller okej då.. förkyld heter det kanske? (H)
Gaaaaah! (#)
Jag har banne mig inte tiiiiid med det här!
Trasig, trasig, traaasig. Eller okej då.. förkyld heter det kanske? (H)
Gaaaaah! (#)
Jag har banne mig inte tiiiiid med det här!
Quote from Magnus Gelang on 1 August 2009, 16:25Stefan: Jag kom bara 3 km på mina 25 minuter jogging i onsdags så du är snabbare än mig iallafall 😀
Stefan: Jag kom bara 3 km på mina 25 minuter jogging i onsdags så du är snabbare än mig iallafall 😀
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 16:16nu är jag tillbaka efter 1 vecka i bulgarien,å körde mitt första pass på 9 dar..
blev 5,6 km spåret å det gick jätte bra.benen kändes lätta.man nästan dansade fram i spåret..:-)
kan nog va bra å ta lite ledigt från träningen ibland,å låta muskler,ligame
nu är jag tillbaka efter 1 vecka i bulgarien,å körde mitt första pass på 9 dar..
blev 5,6 km spåret å det gick jätte bra.benen kändes lätta.man nästan dansade fram i spåret..:-)
kan nog va bra å ta lite ledigt från träningen ibland,å låta muskler,ligame
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 20:00För några månader sen fick jag stanna efter 200 meter o hulka om jag sprang.
Idag sprang jag det sista passet på 5 km i C25K och då är det maxning som gäller.Kom i mål på 27.10, så jääävla nöjd!(V)
Kan berätta att jag hela tiden fyllt ut C25K med snab
För några månader sen fick jag stanna efter 200 meter o hulka om jag sprang.
Idag sprang jag det sista passet på 5 km i C25K och då är det maxning som gäller.
Kom i mål på 27.10, så jääävla nöjd!(V)
Kan berätta att jag hela tiden fyllt ut C25K med snab
Quote from Magnus Gelang on 2 August 2009, 21:39Nu har jag kört första omgången på nivå nr 7 (vilket i och för sig var samma som nivå 6c 🙂 )
Jag hade av olika anledningar ingen som helst lust idag, men gjorde det ändå.
Jag kom lite längre än förra gången på bortåtvägen. Kom tillbaka till korsningen m
Nu har jag kört första omgången på nivå nr 7 (vilket i och för sig var samma som nivå 6c 🙂 )
Jag hade av olika anledningar ingen som helst lust idag, men gjorde det ändå.
Jag kom lite längre än förra gången på bortåtvägen. Kom tillbaka till korsningen m