Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

I WISH att jag kunde mumla något om höjdskillnader, men MIN GPS, som är en stor bastant handhållen sak av märket Garmin MÄTER höjdförhållandet med... så no such luck!

Däremot så överväger jag att mäta upp min minimistreakrunda och andra liknande promenad

Bullen - Vad härligt , 25 min.. inte illa 🙂

Dit vill jag med nå i höst !!!

Nu har jag korrigerat min sträcka på joggingpasset från i måndags. Åt pepparn med mitt fina 6:40-tempo och heeeej 7:05-tempo istället. MUTTRA! :@

Jag springer alltid med GPS numera. Jag har inget bra uppmätt spår i närheten och det känns väldigt fel att köra bil för att ut och jogga. Jag gillar också att variera mina rundor och testa lite nya sträckningar. Då är det perfekt med GPS.

Däremot börjar

Idag bryter vi löp trenden och kör ett hederligt gammalt gym pass....benen värker och behöver verkligen vila men jag e för rastlös för att stanna hemma.
Har funderat på en gps men tycker dom e lite väl dyra för min hobbylöpning,tips på nån bra billig?

Åh så skönt, kom precis in efter en lång kvällspromenad med en av hundarna, den satt fint... Nu ska jag mysa ner mig i soffan under mitt täcke och invänta min sambo som har fotbollsmatch ikväll 🙂 Strålande sol gör en på så gott humör!

Stefan: Jag köpte en billig Magellan eXplorist 100 för 250:- på blocket åt en god vän som bara behövde en helt utan andra finesser än att kunna mata in en koordinat och hitta tillbaka till den och mäta sträckan under en löprunda. Den är liten och lätt, ta

Anders - Japp.. Inne på vecka 6/20 nu "klara av att jogga en mil". Kondisen har blivit betydligt bättre än den var första gången jag var ute och bokstavligt talat trodde att jag skulle dö efter 2min jogg..*skrattar*..Det tar sig, sakta men säkert..

Dock

Anders: Har du google-kartan i hybridläge då när du klickar ut rutterna? Det gjorde iaf STOR skillnad för mig.

..och du Anders... jag springer ju inte fortare för att knäcka dig, (även om man kan tro det? 😉 ), men jag blev lite knäckt av att inse att ja

Jesse: Jag brukar nog ha den i hybridläge tror jag... får kolla om det är som jag tror nästa gång 🙂 Nej jag skämtade bara om att vara knäckt det förstod du säkert men jag känner igen känslan, det var som när jag upptäckte min 2 km bana bara var 1750 mete